توافق و صلح با دیکتاتور بی معنی/بی اعتبار است!


در اخبار صحبت از توافق برای صلح میان ایران و آمریکا/ترامپ می‌شود. اما توافق با دیکتاتور ابدا شانس اجرا ندارد زیرا دیکتاتور کنونی آمریکا در دوره آینده امکان بودن در مقام دیکتاتوری (ریاست جمهوری) را ندارد و دیکتاتور (رییس جمهوری) بعدی می‌تواند آن توافقات یا … را زیر پا بگذارد همانطور که دیکتاتور کنونی (ترامپ) چنین کرد.
در آمریکا هر چهار سال یک نفر را انتخاب می‌کنند وهمانند روم قدیم اختیارات دیکتاتور (و حتی فراتر از آن ) را به او می‌دهند و در عمل او یک دیکتاتور می‌شود.

نتیجه:
از جانب ایران دولت/حاکمیت توافقات را امضا می‌کند پس مقابل آن باید مرجع آمریکایی نیز در همان حد از صلاحیت باشد.
در نتیجه برای اینکه توافقات و … میان ایران با آمریکا زیر کلید/اختیارات دیکتاتور نباشد باید مجلس آن را تأیید بکند.

پنج شنبه
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵
۷ مای ۲۰۲۶
فیلسوف صاحب مکتب
م. حسن بایگان
اپسالا ـ سوید

This website uses cookies. By continuing to use this site, you accept our use of cookies.