اختلافات – تضاد در غرب در باره ایران به اوج رسیده است.

این نکته را به سادگی در میان رسانه های پارسی زبان وابسته به جناح های مختلف غرب می توان دید که هر کدام از گروهی حمایت می‌کنند هرچند بهتر است گفته شود این رسانه ها هرکدام گروهی/گروه‌ها یی را بزرگ می‌کنند در حالیکه به آنها به چشم یک مهره، نوکر یا دست نشانده نگاه می‌کنند.

حتی درون هرکدام از آنها نیز در انتخاب یک شخص یا گروه اختلافات/تضاد وجود دارد. سردرگمی اینها ریشه در آشفتگی و سردرگمی و تضاد آشکار شده، جبهه غرب دارد.

به نظر می‌رسد غرب به اواخر دوران قدرت خود رسیده است.

وظیفه ملی گرایان ایرانی صرف نیرو برای بررسی این افراد بی ارزش وابسته به غرب نیست بلکه باید ریشه تضادها و ضعف‌های غرب را بررسی بکنند تا بتوانند آینده‌ای روشن برای کشور ترسیم بکنند.

نیرو گذاشتن بر روی افراد کم ارزش/بی ارزشی/وابسته که غرب به عنوان اپوزیسیون معرفی می‌کند صرفا گمراه کردن و برباد دادن توان نیروهای ملی وطن پرست است.

بیایید به بررسی خود این رسانه ها و وابستگی آنها بپردازید، بیایید به بررسی نقش جورج سوروس، کسینجر و … بپردازید، بیایید به بررسی وقایع جهان بپردازید و …

وظیفه نیروهای سیاسی بررسی ریشه هاست و نه اینکه در دام این رسانه ها افتاده به بحث درباره مهره‌های کوچک و بی ارزشی که اینها می‌خواهند بزرگ کنند بپردازند زیرا هدف اینها همین کج راه بردن فکر است.

باید برای هر حرکتی تیوری، برنامه و سازمان داشت و این چیزی است که این رسانه ها قصد دارند سیاسیون واقعی ملی گرا را از پرداختن به آن باز دارند. این سیاسیون مخصوصا در این شرایط باید به ریشه ها بپردازند.

۱۸ فوریه ۲۰۲۳

۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اپسالا – سوید

USAIran