عوامل جاسوسی و خبرچین اسرائیل مخصوصا کلیسیایی ها، از زندگی من و همه مردمان کنار بکشید!

غرب از دین بیشترین سو استفاده‌های سیاسی را برده و می‌برد؛ ندیدن این نکته یعنی ضعف اساسی در دانش سیاسی. زیرا سیاست در هیچ کشوری بدور از سیاست جهانی یعنی تصمیمات و رفتار سایر کشورها نیست.

غرب با مسیحی کردن آن دسته کشورهای آفریقایی که بی دین یا غیر مسلمان بودند بیشترین مردمان آنها را اسیر، برده یا مستعمره “فکری” کرده است.

از طرفی غرب با مسیحی کردن کره جنوبی امکان وحدت دو‌ کره را بسیار سخت کرده است.

همچنین با مسیحی کردن تایوان مشکل عقیدتی بزرگی برای پیوستن آنجا به چین ایجاد کرده است. هرچند کره شمالی و چین تعصب مذهبی ندارند و مانند مشکل ارمنستان با ایران نیست که با مسیحی شدن ارمنستان هنوز پس از هزار سال امکان وحدت آنها در اذهان نمی‌گنجد مگر اینکه؛ اینها نیز از مذهب کناره گیری بکنند.

کتاب “دیپلماسی های پنهان اسرایل” با ذکر مثال های فراوان نشان می‌دهد که چگونه عوامل اسرائیل در کشورهای مختلف وارد دولت‌ها و حتی زندگی‌خصوصی افراد می‌شوند؛ یعنی جاسوسی و‌ خبرچینی و… می‌کنند. آنها نه تنها با اینکار سیاست دولت‌ها را زیر کلید می‌گیرند بلکه هرگاه مسایل خلاف منافع آنها پیش برود؛ جنگ داخلی، کودتا، خرابکاری اقتصادی و… به راه می‌اندازند.

اسرائیل کشوری است که به صورت کاملا جدی و حرفه‌ای در زندگی خصوص افراد نیز وارد می‌شود و حتی زندگی خانوادگی آنها را هم بهم می‌ریزد.

اما این کشور کوچک و‌ کم جمعیت چگونه در تمام دنیا جنگ، ‌‌کشتار و این همه جنایت انجام می‌دهد و روزانه مسئول خون هزاران نفر پیر، جوان، کودک، زن و مرد در جهان است.

اینکار از چند طریق صورت می‌گیرد که به نمونه‌های اندک ولی بسیار مهم اشاره می‌شود:

۱- شستشوی مغزی مسیحیان؛ زیرا در انجیل آمده (۴ انجیل رسمی کنونی را یهودیان نوشته‌اند و به کلیسیاها تحمیل کرده‌اند. اکنون حدود ۲۵ انجیل دیگر که در غارها پنهان کرده بودند، پیدا شده‌اند؛ چرا که یهودیان در پی نابودی آنها بودند):

فقط یهودیان انسان هستند و بقیه مردمان جهان را سگانی نامیده که باید ته مانده یهودیان را بخورند!

من در یک مناظره با کلیسیای رسمی سوید تایید رسمی آنها را دارم که به صراحت نوشته اند: هر آن چه در انجیل آمده را قبول دارند و خود آنها سگی کثیف بیش نیستند. همه چیز در سایتم هست.

۲- پس یکی از آسانترین راه‌ها مذهب است. آنها با تغییر مذهب کشورها و مردمان آنها را شستشوی مغزی داده و زیر کلید می‌گیرند. رفتار اینها نوع مدرن طالبانی یا داعشی و امثالهم است.

۳- نقش کلیسیاهای صهیونیستی در پرورش خبرچین، جاسوس و‌ عناصر ضدملی!

کلیسیاهای صهیونیستی که تعدادشان زیاد است در شستشوی مغزی و اسیرگیری افراد کشورهای دیگر نقش مهمی اجرا می‌کنند.

“شاهدان یهوه” یک کلیسیایی است که ظاهراً در سیاست دخالت ندارد و آنرا ابراز می‌کند ولی پس از اینکه شخص کاملا بدانجا وابسته شد دیگر اختیاری از خود ندارد و هر آنچه لازم باشد برای گردانندگان انجام می‌دهد.

کلیساهای “اونجلیست” که امثال دونالد ترامپ عضو آن هستند.

کلیسیای “ساینتیفیک” که امثال هنرپیشه “تام کروز” عضو آنست و … همه از همین نوع هستند.

و البته آنها اعضا خود را هم کاملا حمایت می‌کنند تا به مقام و‌ شهرت و پول برسند و آنها نیز باید سهم کلیسیا را بپردازند و کاملا در خدمت اهداف کلیسیا باشند.

این نوع کلیسیاها و کلیساهای دیگری که بسیار بدتر از اینها و بسیار خطرناک هستند بسیار زیاد می‌باشند و همه در ظاهر نیک خواه، بشر دوست، طرفدار دمکراسی، آزادی بیان، آزادی زنان و … اما در پشت پرده بدترین ها هستند که در عمل کاملا در مقابل آنچه ادعا می‌کنند قرار دارند.

هیچ شارلاتانی نمی‌گوید می‌خواهم کلاهت را بردارم و مال و آنچه داری را صاحب بشوم، بلکه ظاهری برعکس نشان می‌دهد.

یک نمونه بسیار روشن از بدترین کلیسیاها!

یکی از مهمترین‌ کلیساها که به یک مرکز جاسوسی کاملا عیان تبدیل شده “livets ord صدای زندگی” در سوید است. کار بدانجا رسیده که بیشتر کشورها مثلا امریکا، اروپا، ایران و … عناصری به آنجا می‌فرستند تا سایرین را شناسایی بکنند. “کلیسیای صدای زندگی” بسیاری ایرانیان، افغانستانیان و… مردمان کشورهای مسلمان را که به بهانه دروغین مسیحی شدن می‌خواهند اجازه اقامت بگیرند جذب می‌کند.

تا چند سال پیش بعضی افرادی که برای گرفتن اقامت به دروغ و با تظاهر خود را مسیحی نشان می‌دادند پس از گرفتن اقامت ماهیت مسلمان خود را دوباره نشان می‌دادند. این نکته درسی برای اسرایل (گرداننده این کلیسیا) شد تا گلوی این افراد را در دست بگیرد و آنها نتوانند به آسانی از وابستگی به آنجا رها شوند. در نتیجه با شگردهای خاص آنها را اسیر خود کرده است. و از آنها در جهت جاسوسی، خبرچینی و حتی تظاهرات و … بر علیه کشورهای خود استفاده کرده و می‌کند. مخصوصا ایرانیانی که به آنجا رفته‌اند را به شکل بسیار زیرکانه و دقیق اسیر و وابسته کرده و همین‌ها در اعتراضات ضد ایران بیشترین نقش را بازی کرده‌اند. نگاهی به فیلم‌های تظاهرات‌ها در شهرهای مختلف بیندازید و ببینید چه تعداد افراد وابسته به این نوع کلیسیاها در آنجا نقش بازی می‌کنند و تظاهرات‌ها را به راه می‌اندازند و هدایت می‌کنند.

مثلا در وقایع چند سال پیش ایران، اعلامیه دعوت به تظاهرات را در شهر ما همین کلیسیاها ( به نام دو نوجوان ولی آنها فرزندان گردانندگان کلیسیا بودند) پخش کردند و خود آن کلیسیا با تمام نیرو پشت آن بود.

در وقایع اخیر، ایران و سوید نبودم ولی زمانیکه فیلم تظاهرات را دیدم این دسته افراد وابسته به کلیسیاها مخصوصا کلیسیای نامبرده را مخصوصا با پرچم تجزیه طلبی در دست دیدم. اینجا بود که کاملا متوجه شدم چرا این افراد وارد زندگی و فعالیت‌های من شدند.

اخطار:

اکنون با این نوشته به این دسته افراد که برای اسرائیل کار می‌کنند و با دستور آنها وارد زندگی خصوصی و فعالیت‌های من شدند، هشدار می‌دهم، از زندگی و فعالیت‌های من فاصله بگیرند و ابدا نزدیک من نیایند.

همچنین به سایرین نیز این آگاهی را می‌دهم تا متوجه باشند در وقایع کشور چگونه عناصر وابسته به سایر کشورها سازماندهی شده ولی با لباس دروغین وطن دوستی، دمکراسی خواهی، آزادی طلبی، حمایت از زنان و … وارد عمل می‌شوند. این دسته عناصر وابسته با داشتن ماموریت، وارد زندگی خصوصی شما هم می‌شوند.

۱۸ مارس ۲۰۲۳

۲۷ اسفند ۱۴۰۱

اپسالا – سوید

م. حسن بایگان

USAIran