موقعیت اعراب در ایران و ایرانیان در کشورهای عربی!

هم اکنون رادیو سوید خبر اعدام “حبیب فرج الله چعب” رهبر گروه تروریستی را به شکلی کاملا ناقص و یک طرفه منتشر کرد. رادیو سوید تاکید زیادی می‌کرد که او جزو گروه اقلیت عرب است و خبرنگار آنها از منطقه به صورتی صحبت می‌کرد که عرب‌های ایران یک اقلیت به حاشیه رانده شده‌ می‌باشند. در حالی که شمخانی بالاترین مقام امنیتی (که همین دو روز پیش مهمترین پیمان را از جانب ایران با عربستان امضا کرد)، عرب اهوازی است، محسن رضایی و طایفه او در اصل عرب هستند درون بختیاری ها، قشقایی‌ها و … و بسیاری دیگر، عرب‌ها در موقعیت بسیار بالا هستند. و البته آخوندهایی که عمامه سیاه دارند یعنی خود را به محمد می‌رسانند یعنی از ریشه عرب هستند، حال اثبات راست یا دروغ بودن اینکه کدام درست می‌گویند و واقعا عرب می‌باشند، کار اینجا نیست؛ بلکه آنها خود می‌دانند که عمامه سیاه آنها به این معنی است.

عرب ها به غیر از اینکه به صورت متمرکز در خوزستان مستقر هستند در تمام ایران پراکنده‌اند. در میان بختیاری‌ها طوایف عرب بسیارند، در میان قشقایی‌ها، خمسه کاملا عرب و هنوز عرب زبان هستند و …

نکته:

بارها نوشته‌ام؛ عرب‌های ایران از صادق ترینها و وفادارترین ایرانیان هستند.

کمااینکه میلیون‌ها ایرانی نیز از هزاران سال پیش (بسیار پیش از اسلام) در عراق، ترکیه و … بوده‌اند و هیچ‌کدام قصد جدایی از آن کشورها را نکردند، دولت‌های ایران نیز ابدا در این موضوع دخالت نکردند و خواستار آن نشدند که پایتخت سابق ایران در عراق را دوباره به ایران بازگرداند. بسیاری از دولتمردان عراق نیز ایرانی‌الاصل هستند ولی عراق را کشور خود می‌دانند و خود را در خدمت عراق گذاشته‌اند.

بیشترین مردمان بحرین ایرانی الاصل هستند. و در زمان شاه به دلایلی از جمله ضعف شاه در برابر غرب با یک رفراندوم ساختگی آنرا از ایران جدا و به صورت کشوری مستقل در آوردند تا سلطه ایران بر پهنای خلیج پارس را از بین ببرند.

بیشترین حاکمان دبی و امارات ایرانی الاصل هستند که همین سه چهار دهه پیش از ایران به آنجا رفتند و هنوز بیشترین اقوام آنها ساکن در استان پارس هستند. بسیاری کویتی ها ریشه ایرانی دارند و…

کلا منطقه مخلوطی است از مردمان همسایه و این را ایرانیان به واسطه تاریخ چند هزار ساله فهمیده و قبول کرده‌اند؛ اما

شیوخ عرب که در دست اسرائیل و سرمایه داران غرب اسیر بودند در امور ایران دخالت کردند و با هزینه کردن میلیاردها دلار (با دوستان عرب بارها صحبت کردم و می‌گفتم شیوخ عرب صدها میلیون دلار هزینه کردند ولی آنها می‌گفتند اشتباه می‌کنی بلکه چند میلیارد دلار) می‌خواستند اعراب ایرانی را تحریک بکنند. ولی هیچ نتیجه ای نگرفتند. اعراب ایرانی پول را می‌گرفتند ولی ابدا در خدمت آنها و‌خیانت به کشور خود “ایران” بر نیامدند، بلکه شیوخ عرب و اسراییل را بازی دادند.

اشاره:

در زمان شاه؛ اعراب ایران ابدا به مقامات بالا نمی‌رسیدند مثلا در ارتش و پلیس آنها ابدا بالاتر از سرهنگ نمی‌شدند. ولی در این رژیم همانطور که دیده می‌شود آنها به بالاترین و حساسترین مقامات رسیده‌اند.

بازخواست:

چرا سیاست تروریست پروری شیوخ عرب، فقط در سوید به نتیجه رسید؟

و در نهایت تنها این گروه کوچک مستقر در سوید (تروریست) دست به کشتار مردم (ترور) زدند. آنها چندین عملیات تروریستی در نقاط مختلف انجام دادند و بسیاری مردمان عادی را کشته و مجروح کردند.

دولت سوید باید پاسخگو باشد که چگونه است که سرمایه گذاری شیوخ عرب منطقه فقط در سوید جواب داد؟!

یک حدس آنست:

قدرت یهودیان صهیونیست در سوید، در حاکمیت که ورای همه یعنی دولت و سازمان امنیت و مراکز مهم تصمیم گیری بسیار زیاد و تعیین کننده است.

سوید به صورت مستعمره صهیونیستها در آمده است. به عنوان یک سویدی، یک فیلسوف مستقل و آزاد اندیش، یک انسان بشر دوست و تساوی طلب، خواستار آزادی سوید از بند استعمار صهیونیست های غیر ملی و گرایش به استقلال کشور می‌باشم. مخصوصا اکنون که جنگ میان صهیونیست‌ها از یک طرف و از جانب دیگر میان صهیونیست‌ها با فراماسونری و سایر نیروهایی که ملی‌گرا هستند، درگیر است؛ باید تکلیف کشور را با این استعمار پنهان و غیر انسانی روشن کرد.

اضافه:

یادآور می‌شوم که ترکیه با اتهام حمایت سوید از تروریست از پذیرش سوید به ناتو جلوگیری کرد.

چرا بیشترین تروریست‌های جهان در سوید جمع شده‌اند؟!

۱۲ مارس ۲۰۲۳

۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپسالا – سوید

م. حسن بایگان

USAIran