چرا اسرایل عملیات خرابکارانه انجام نمی‌دهد؟

چگونه و به چه دلیل است که از زمان تغییر دولت اصلاح طلب (روحانی) و زیر کلید رفتن/همکاری نزدیک سازمانهای امنیتی زیرمجموعه دولت با سازمان‌های امنیتی سپاه، عملیات‌های خرابکارانه موساد که آنرا افتخاری می‌دانست و‌ دنیا را به وحشت می‌انداخت که می‌تواند در همه دولت‌های جهان نفوذ بکند، متوقف شده است؟
و اتفاقا ایران یک عملیات خرابکارانه اسراییل را متوقف کرد که باعث گردید درون رهبری/مدیریت سازمان‌های امنیتی اسراییل متزلزل بشود و تعدادی جابجایی صورت بگیرد و حتی بعضی اخبار آنست که چند تن از ماموران رده بالا موساد نیز به اتهام همکاری با ایران توسط خودشان ترور شده‌اند!

حال این شک ایجاد شده که نفوذ اسراییل و انجام عملیات خرابکارانه و ترور از طریق دولت اصلاح طلب بوده است!
آیا چنین است و بهمین دلیل خامنه‌ای آقای روحانی و کل جناح او را کنار گذاشت و پیگیر خلاف های مالی آنها شد؟
آیا همین ها دلیل نبود که در پشت پرده اتفاقات اخیر ایران، اصلاح طلبان باشند و شعار مرگ بر دیکتاتور (خامنه‌ای) داده بشود؟
آیا اتفاقات اخیر توسط همین جناح اصلاح طلب وابسته به غرب و خود غرب با برنامه‌های موسسه جورج سوروس یهودی صهیونیست صورت گرفت؟
آیا آنها از بعضی خواسته‌های به حق اجتماعی مردم در جهت منافع خود و برای راه اندازی این اتفاقات سواستفاده کردند؟

اگر چنین است و اصلاح طلبان با غرب و اسرایل همراه بودند و نیروهایشان را به میدان آوردند تا منافع مالی خود را آزاد بکنند و کشور را هم‌ بدست بیگانه بدهند، پس این اعمال در فرهنگ سیاسی خیانت به کشور نامیده می‌شود و آنها باید محاکمه بشوند و مسیولیت خون‌های ریخته شده نیز با آنهاست!

دولت ایران باید موسسه جورج سوروس همراه با خود جورج سوروس و تمام عوامل آنرا تحریم کرده و به دادگاه های بین‌المللی بکشاند و نه اینکه برعکس او را بر صندلی محکوم بنشانند و تحریم کنند و…

این وقایع در تاریخ ایران ثبت خواهند شد و بارها و بارها محققان و تاریخ نویسان و سیاسیون و همه مردمان به آن خواهند پرداخت همانند وقایع ۲۸ مرداد و یا بهمن ۵۷.
پس لازم است که آقایان روحانی و خاتمی و سایر رهبران این جناح از همین حالا به جای سکوت پاسخ بدهند تا اگر این صحبت‌ها صحیح نیست مسیولیت و مارک خیانت و همکاری با دول دیگر را از خود پاک کنند، و مهمتر از هر چیزی مسیولیت خون‌های ریخته شده برگردن آنها نباشد.

۲۴ اکتبر ۲۰۲۲
۲ آبان ۱۴۰۱
تبلیس – گرجستان

USAIran