کشتار مردم در محوطه شاه چراغ شیراز!

دیشب در یک حمله ضد انسانی به محوطه شاه چراغ در شیراز حدود ۱۵ نفر به ضرب گلوله اسلحه جنگی کلاشینکف کشته و ۱۹ نفر زخمی شدند.
آمار هنوز کامل نشده است.

مطابق فیلم دوربین‌ها شخصی با اسلحه وارد و شروع به تیراندازی می‌کند.
صحنه ای هم از زمانیکه او‌ گلوله خورده و روی زمین افتاده و‌ می‌گویند او‌ افغان است نشان داده شده است.
این نکته مشخص می‌کند که مشکل او به عنوان یک شهروند ایرانی با حکومت نبوده است و چیز دیگری است.
داعش افغانستان این عملیات را برعهده گرفت.
بی بی سی، ایران اینترناسیونال و… سعی کردند این را به حاکمیت ایران (مشخصا جناح خامنه‌ای) نسبت بدهند و بعضی رسانه‌های دیگر که در خدمت این جناح غربی نیز هستند همین روش را در پیش گرفتند و استدلالاتی آوردند که در فکر هرکسی که کمی تجربه و مغز داشته باشد نمی‌گنجد.
جای تأسف آنجاست که این حیله های ضد انسانی آنها موفق بوده و هرچه در فیس بوک نگاه کردم به غیر دو‌ زن که جرات داشتند اعتراض بکنند از اینهمه اپوزیسیون سر و زبان دار صدایی در نیامد‌ه است.
شرم آور است که این چنین کشتاری در کشوری رخ بدهد و آنهاییکه برای کشورشان و کمترین چیزها سینه چاک می‌کنند، سکوت بکنند. این نشان می‌دهد که آنچنان که نشان می‌دهند برای وطن هرکاری نمی‌کنند و بلکه سیاست باز و فرصت طلب هستند.

چرا بی بی سی، ایران اینترناسیونال و … به جای همدردی و تلاش در راه یافتن ریشه جنایت، یکباره خامنه‌ای را محکوم می‌کنند؟ و این خبر را که از همه‌جنبه ها برای هر خبرگزاری بسیار مهم است در حاشیه قرار می‌دهند؟
این سوالی است که پاسخ آن کاملا مشخص است.

جای تأسف بسیار است که این جنایت در سایه قرار می‌گیرد در حالیکه باید آنرا کاملا در صدر آورد.

اگر این رسانه ها اعلام می‌کنند که این جنایت بزرگ کار خامنه‌ای است، پس باید آنرا در صدر اخبار می آوردند و بسیار بزرگ می‌کردند و بعد با پیگیری‌های شان ثابت می‌کردند که کار این گروه بوده است. و اگر چنین باشد دولت و حاکمیت باید کنار بروند و مخصوصا برای این جنایت باید در ایران محاکمه شده و شدید ترین احکام در مورد آنها اجرا بشود و تمام جهان و مخصوصا غرب (مهربان و طرفدار حقوق بشر!) تمام این افراد را تحریم و خواستار قطع هرگونه ارتباط با آنها باشد.
مخصوصا اگر آنها از حکومت کناره‌گیری نکردند تمام دنیا خواستار قطع رابطه با آنها باشند و از سازمان ملل نیز بیرون بکنند تا دولتی و حکومتی دیگر بیاید.

اساسا اگر بی بی سی، ایران اینترناسیونال و … بتوانند ثابت بکنند که اینکار از طرف جناح خامنه‌ای بوده دیگر نیازی به براندازی و … نیست بلکه آنها از درون متلاشی خواهند شد که البته بدون کشتار درونی هم نخواهد بود.

در مقابل آن؛ اگر این رسانه‌ها دروغ می‌گویند پس دست آنها نه تنها در این جنایت خونین هست، بلکه مشخص می‌گردد که در بقیه وقایع اخیر ایران که منجر به کشته شدن تعدادی مردمان گردید نیز بوده اند و مقصرند. و بهمین دلیل قصد انحراف در افکار مردم را دارند.
و در نتیجه این رسانه ها و حامیان مالی و صاحبان اشان به عنوان قاتل و جنایتکار به دادگاه های بین المللی آورده شده و بهای تمام خسارت‌های جانی و مالی این مدت از آنها دریافت شود.

۲۷ اکتبر ۲۰۲۲
۵ آبان ۱۴۰۱
تبلیس – گرجستان

USAIran