یهودیان بی هویت به جای تعیین هویت خود؛ دیگران را تهدید می‌کنند.

آقای بیژن خلیلی 

این چندمین بار است که شما کامنت‌هایی با تهدید حتی جانی برایم می‌فرستید.

کامنت‌های شما اوج استیصال شما را نشان می‌دهد. هیچ تحلیلی در آنها نیست بلکه عصبیت، از دست دادن کنترل و تهدیدهایی که فقط شما یهودیان صهیونیست می‌کنید. اما من نخواهم مرد کتاب‌ها و نوشته‌هایم تا آخر دنیا ماندگار خواهند بود. اما آن یهودیان صهیونیست که دنیا را غارت می‌کنند و باعث فقر و مرگ ده‌ها میلیون انسان شده‌اند و هزاران میلیارد دلار سرمایه دارند ولیکن جرات ندارند بگویند آنها حاکمان کنونی امریکا، اروپا و غرب هستند هم اکنون هم مرده اند.

مرده آنست که نامش به نکویی نبرند. 

این شعر سعدی شامل شما آدم‌کشان بزرگ است. ولی من تمام صحبت‌هایم بر صلح و انسانیت می‌باشد. هیچ کسی را غارت نکرده‌ام. صدمه فیزیکی به کسی نزده‌ام و زندگی‌ام بر پایه پول و قدرت نیست.

آن شاهی که اعلام شاهی نکند، شاه دزدان است.

 حقیقت تلخ است ولی دوران صهیونیست‌ها و صهیونیسم به سر آمده؛ به‌زودی همانند آفریقای جنوبی؛ فراماسونرهای بقیه کشورها نیز تکلیف خود را با صهیونیست‌ها و صهیونیسم روشن می‌کنند. در کشور آفریقای جنوبی فراماسونری علنا رو در روی صهیونیستها قرار دارد و با هم مبارزه می‌کنند. بی دلیل نیست که آفریقای جنوبی وارد اتحادیه “بریکس” شده است. کشوری که سالها “آپارتاید” یعنی بدترین نوع نژاد پرستی توسط یهودیان صهیونیست بر آنجا اعمال می‌شد. من در سفر به آن کشور همه چیز را دیدم و با فراماسونرها صحبت کردم.

توضیح: 

جمهوری اسلامی اینقدر سواد ندارد که من حرف‌های آنها را تکرار بکنم بلکه برعکس آنها از نوشته های من یاد می‌گیرند. و البته بسیاری کشورهای دیگر نیز؛  مخصوصا دانشمندان کشورها مطالب من را با دقت می‌خوانند و تاثیر می‌گیرند. همین هفته گذشته نوشته من در مذمت کتاب سوزان (آتش زدن قرآن) که کاملا مخالف آزادی بیان است باعث گردید تا دولت سوید دیگر مجوز کتاب سوزی به آن نژادپرست مزدور و کثیف ضدبشر را ندهد.

من پیروان بسیار زیادی در همه دنیا دارم و نوشته هایم در دانشگاههای جهان تدریس می‌شود هرچند به فارسی نوشته ام ولی زحمت ترجمه و ورود آن به دانشگاه‌های جهان را دانشگاههای برتر آمریکا (جان هاپکبنز، بیل و …) کشیده‌اند و … داستان‌ها مفصل است.

آقای بیژن خلیلی

حتما یادت می‌آید سالها پیش از من درخواست مصاحبه رادیویی کردی ولی من که تو را به عنوان یهودی صهیونیست می‌شناختیم و اهداف تو از این دسته مصاحبه‌ها با اپوزیسیون را می‌دانستم؛ “اینکه آنها را در خدمت اسرایل می‌خواهی”؛ قبول نکردم؛ ولی تو‌ متوجه نشدی!!! زیرا از هوش بسیار بسیار پایینی برخوردار هستی.

بهرحال این بار تصمیم گرفتم پس از سالها شما را شیر فهم بکنم و البته پاسخی باشد برای بسیاری یهودیان امثال شما تا آنها نیز به دنبال هویت واقعی خود بروند؛ تا اگر ایرانی هستند یا خود را ایرانی می‌دانند (مانند سایرین ایرانیان) ولی دین‌اشان اسلام؛ مسیحی؛ یهودی؛ زرتشتی و… و یا حتی لامذهب است آنرا مشخص و اعلام بکنند. اما اگر برای خود هویت دیگری قایل هستند باید آن را بیان بکنند تا هم خود از آن آگاه بشوند و هم سایر ایرانیان (و البته آمریکاییان؛ اروپاییان و …) با چهره واقعی آنها آشنا بشوند. وگرنه حیله‌گر و نفوذی هستند و هر کشوری حق دارد تا ساکنان کشور را زیر نظر بگیرد تا بداند که آیا آنها به آن کشور خدمت می‌کنند و یا خائنینی در خدمت کشور دیگری هستند.

آقای بیژن خلیلی

شما یهودی؛ کرد؛ ایرانی کدام هستید؟

 اگر ایرانی یا کرد هستید پس دین شما یهودیت است. 

اگر یهودی نژادی هستید یعنی دیگر کرد یا ایرانی نمی توانید باشید ولی می‌توانید بگویید کشور من ایران؛ آمریکا … فلان است همانند تقریبا تمام کشورهای دنیا که در آن مردمانی با ریشه‌ای در کشوری دیگر به آنجا آمده‌اند مثلا ارامنه در ایران.

 شما دچار بی هویتی هستید. به جای حل مشکل خودتان از زمانی که مطلبی درباره تفاوت یهودی نژادی و یهودی دینی و… این نکات نوشتم؛ شما که تازه متوجه بی هویتی خود شدید؛ حملات و تهدیدات مختلف توهین‌های رکیک چهارپاداری (در شخصیت شماست) و تهدیدهای جانی به من را شروع کردید.

آینه چون نقش تو بنمود راست

خود شکن

آینه شکستن خطاست

بروید برای خود هویت پیدا کنید. 

و البته این بی هویتی تنها به  شخص شما محدود نمی‌شود؛ بلکه همه یهودیان ساکن همه جای جهان را شامل می‌گردد. من تجربه این بحث را با بعضی یهودیان دارم؛ همه آنها تنها پس از چند دقیقه صحبت؛ سر خود را می‌گرفتند و می‌گفتند: “نمی دانیم کیستیم.”

همین صحبتهای علمی و معقول من است که شما برایش پاسخی ندارید و می‌دانید این صحبت‌‌ها تیشه به ریشه داستان‌پردازی‌های کاذب شماست. پس تهدید به مرگ تنها راه شماست! البته این تهدیدها تنها مربوط به شخص شما نیست بلکه بارها از جانب یهودیان تهدید به مرگ شده‌ام و دستم را هم شکستند. و بارها شکایت از تهدیدات یهودیان صهیونیست را به پلیس سوید کرده‌ام و در سایتم هم هست.

من علیرغم تمام انتقادات بسیار تند به اسلام و رهبران آن اما ابدا از جانب مسلمانان تهدید به مرگ یا هیچ توهینی نشدم. پس مشخص می‌شود کدام با ظرفیت‌تر هستند؟

می‌دانیم که هم اکنون قدرتمندترین یهودیان مردمان خزر ساکنین پیشین منطقه شمال ایران بودند که اساسا قزاق یا مغول هستند. نام دریای خزر برگرفته از نام آنهاست و کتبی در خصوص این مردمان و سپس مهاجرت آنها به اروپا و مشخصا فنلاند نوشته شده است و من همه آنها را دارم و خوانده‌ام. همان‌ها هستند که ثروتمندترین یهودیان (و البته دینی و نه نژادی)هستند. و اکثر یهودیان برای آنها کار می‌کنند و جنگ‌ها را براه می‌اندازند و … وگرنه یهودیان اصیل که عرب هستند مشکل خاصی با اعراب ندارند؛ حتی در فلسطین و فلسطینیان نیز با آنها رابطه بدی ندارند و اعراب نیز به آنها به چشم دیگری نگاه می‌کند. مشکلات با یهودیان صهیونیست بی هویت است.

آقای بیژن خلیلی

با عصبانیت و حرص خوردن بابت پایان کار صهیونیسم؛ فقط می توانی به خودت آسیب بزنی. نه تو و نه هیچ صهیونیستی قادر نیست به من ضربه بزند. اما البته پیشتر هم نوشته‌ام هر بلایی سر من بیاید حتما کار یهودیان صهیونیست است.

یهودیت؛ اسلام؛ مسیحیت؛ بودیسم؛ هندوئیسم و…همه به پایان رسیده‌/مرده‌اند.

اما من نخواهم مرد.

این تازه شروع زندگی من است.

حسن بایگان نامیرا شده است. 

زیرا آینده بشر را فلسفه من تبیین می‌کند.

۲۴ فوریه ۲۰۲۳

۵ اسفند ۱۴۰۱

اپسالا

USAIran