اسرایل و یهودیان صهیونیست به دنبال جنگ جهانی سوم هستند!!!

هم اکنون خبری در فیس بوک خواندم‌ مبنی بر اینکه اسرایل به کنسولگری ایران در سوریه حمله کرده و …

پاسخ من چنین بود:

اسرایل سعی زیادی می‌کند که ایران را به جنگ مستقیم بکشاند و شاید هم هدف اصلی یهودیان صهیونیست حاکم بر غرب تحمیل یک جنگ جهانی باشد. زیرا خود اینها در امن‌ترین خانه‌ها و پناهگاه‌ها هستند و آسیبی نخواهند دید.

می‌دانیم که در بحران‌های شدید، سرمایه‌داران بزرگ تنها راه حل را جنگ‌های بزرگ که تخریب بسیار زیاد داشته باشد، می‌دانند؛ در این میان مرگ ده‌ها میلیون انسان برایشان ابدا اهمیتی ندارد. اینجاست که چهره واقعی یهودیان دینی (غیر اصیل و یا نژادی) مشخص می‌شود و به دلیل همین کارهایشان نفرتی عمیق نسبت به یهودیان در میان مردمان جهان ایجاد می‌کنند که هم اکنون شاهد آن هستیم. ولی ثروتمندان یهودی مانند خانواده‌های روت چایلد، والنبرگ و … می‌دانند که آنها آسیبی نمی‌بینند بلکه یهودیان فقیر مخصوصا آنها که در تشکلات مخفی یهودی صهیونیستی وارد نشده‌اند از بین می‌روند/کشته می‌شوند.

م. حسن بایگان

اکنون اصل خبر را در سایت (اخبار اروپا) دیدم و اضافه بر آنچه آنجا نوشتم باید داستان جنگ اکراین را هم به آن اضافه کنم.

در شروع جنگ اکراین نوشتم: یهودیان صهیونیست قصد داشتند تا همان بلایی را که بر سر فلسطین آوردند بر مردم اکراین نیز بیاورند و از اکراین یک اسرایل دیگر بسازند.

نکته:

این یهودیان غیر نژادی حاکم بر آمریکا و غرب اکثرا اهل اکراین، لهستان، بلغارستان و همان کشورهای اطراف بودند و هستند و از این نظر اگر اکراین را اسرایل می‌کردند تمام آن منطقه را به دست می‌گرفتند و از آنجا بر همه جهان با قدرت حکومت می‌کردند. اما به هر دلیلی که روسیه داشت این داستان بهم ریخت و دیگر قابل اجرا نیست.

برمبنای همین نکته می‌توان متوجه شد که پس از حمله حماس در ۷ اکتبر اسرایل آن را بهانه قرار داد تا با نسل کشی در فلسطین یا تمام این منطقه را به دست بگیرد و یا جهان را وارد یک جنگ‌بزرگ جهانی بکند.

اگر به نوشته‌های من در آن موقع (در سفر آفریقا بودم ولی می‌نوشتم) نگاه کنید می‌بینید که امکان جنگ‌بزرگ جهانی را بسیار نزدیک می‌دیدم تنها کافی بود که ایران (البته با همراهی و‌ مجوز روسیه که در سوریه بود) دست به استفاده از سلاح‌های پیشرفته می‌زد.

همانجا اشاره داشتم که اسرایل هیچ شکی و تردیدی برای حمله اتمی به ایران و کشتن چندین میلیون مردم عادی شهرهای ایران را به خود راه نداده است و همواره مترصد حمله اتمی به ایران بوده واست.

باید هشیار بود که گناه تمام این جنایات بر عهده سرمایه‌داران بزرگ یهودی و مسیحی صهیونیست حاکم بر غرب است و آنها باید محاکمه، محکوم و مجازات بشوند و نه مردمان عادی غرب که روزانه بر علیه این سیاست‌ها تظاهرات می‌کنند ولی حاکمان به آن اهمیت نمی‌دهند.

اکنون بارهاست اسرایل کارهایی می‌کند تا ایران وارد جنگ مستقیم بشود و این یهودیان دینی بی شرم که سابقه جنایاتشان به قرن‌ها می‌رسد از بمب اتمی برای کشتن چندین میلیون مردم حتما استفاده خواهند کرد این را من از سال‌ها پیش نوشته بودم و در آن هیچ جای تردیدی نیست.

حمله نظامی به یک سفارتخانه حمله مستقیم به خاک آن کشور به حساب می‌آید. اما ایران به جای پاسخ مشابه باید آن را به سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی بکشاند.

ایران برای نشان دادن حساسیت ماجرا باید از آنها بپرسد که در خصوص حمله متقابل ایران به سفارت اسرایل در منطقه یا کشوری دیگر در هر کجای دنیا چه می‌گویند؟!

و در آخر این سوال مطرح می‌شود:

آیا با توجه به تهدید حمله اتمی اسرایل به ایران که بارها نیز مقامات رسمی دولت اسرایل آن را اعلام کرده‌اند، آیا ایران باید برای دفاع از خود و جلوگیری از یک جنگ جهانی که عامل آن اسرایل و یهودیان هستند به بمب اتمی مجهز بشود؟

پاسخ معقول و انسانی، بله می‌باشد!

نکته دیگر اینست:

در چنین شرایط بحرانی برای ایران و جهان، همین رژیم حاکم بر ایران یعنی جناح خامنه‌ای بهترین آلترناتیو است و صحبت از دمکراسی و … تا این‌گونه خطرات جدی وجود دارد حرف‌‌های غیر معقول و غیر واقعی بیش نیستند که بیشتر از طرف اسرایل و برای تضعیف جبهه داخلی ایران به کار می‌رود با این امید که بتواند با آسایش خیال ایران را به جنگ داخلی و تجزیه بکشاند.

۱ آپریل ۲۰۲۴

۱۳ فروردین ۱۴۰۳

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م. حسن بایگان

USAIran