احمق ترین و جنایتکارترین ها چه کسانی هستند؟

آنهایی هستند که از بالاترین سطوح دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی بهره‌مند شده‌اند و در مقامات بالای اداری، دانشگاهی، دولتی و … نشسته‌اند و کارشان همین امور است ولی:

هنوز مذهبی مانده‌اند.

مخصوصا آنانی که از داستان‌های مسخره عهد عتیق و عهد جدید به عنوان واقعیت و مقدس دفاع می‌کنند.

کسانیکه به انجیل و داستان‌های ساختگی مسخره توسط یهودیان باور دارند.

کسانیکه داستان‌های افرینش، نوح و … را که از مردمانی غیر از یهود است و یهودیان آنها را در کتاب خود آورده اند، باور می‌کنند.

آنانی که به واسطه رشته تحصیلی باید بدانند که آنچه در عهد عتیق به عنوان سابقه یا تاریخ یهودیان آمده مملو از راست و دروغ است و … و باید بدانند سابقه تاریخی و اساطیر و افسانه‌های ایران، یونان، مصر، چین و … بسیار قدیمی‌تر، واقعی تر، دقیقتر و بهتر است.

و از همه اینها بدتر فکر می‌کنند یهودیان اولین تمدن دنیا بودند در حالیکه در همان کتاب یهودیان آوارگانی بی سرزمین (صحراگرد- بدوی) بودند که از سرزمین متمدن مصر بیرون آمدند و …

کسانیکه در مقام پاپ، اسقف اعظم، کشیش ،شاهان ، روسای جمهوری، دولتمردان، نمایندگان مجلس و… در غرب و کشورهای مسیحی نشسته‌اند و می‌دانند و یا نمی‌دانند که مطابق نوشته انجیل آنها فقط و فقط سگ های کثیف در خدمت یهودیان هستند. و اینهمه برای اسرایل سینه چاک می‌کنند و تمام جنایات و اشغالگری این ناکشور (کشور غیر واقعی) را نادیده گرفته تمام کمک‌های مالی و نظامی را به او می‌کنند.

اینها احمق ترین و جنایتکارترین ها در جهان هستند.

اما!

آن سیاسیون‌ در سطوح پایین تر و آنانی که خود را اپوزیسیون دولت‌های‌شان می‌دانند اما این نکات اصلی و اساسی که پایه تمام سیاست‌ها و تفکرات در جهان است را نمی‌دانند، از پایه در تفکری غلط غوطه ور هستند. در نتیجه آنها نیز بهتر از حاکمان اشان نیستند.

۲۵ ژانویه ۲۰۲۴

۶ بهمن ۱۴۰۲

امبیا – تانزانیا

م. حسن بایگان

Visa statistik och annons

USAIran