سوید، جاسوسی، تروریست و دروغگویی!

امروز رادیو سوید در باره داستان اخراج زن و مردی ایرانی صحبت می‌کرد. می‌گفت از مدت ها پیش اداره مهاجرت سوید به سازمان امنیت درباره جعلی بودن مدارک آنها و احتمال خطر برای جان یهودیان از طرف آنها هشدار داده بود ولی این سازمان به ماجرا اهمیت نمی‌داد و …

نکته:

هیچ سازمان امنیتی در دنیا پیگیری هیچ پرونده‌ای را به دیگران اطلاع نمی‌دهد!

آن مرد و زن ایرانی نه ماه در بازداشت بودند و بعد اخراج شدند و …

حالا بعضی نگران ترور از جانب ایران هستند!!!

با کمی دقت در خبر، بینهایت سردرگمی و کذب در آن دیده می‌شود.

اما از همه مهمتر ایران هراسی است و اینکه ایران دو نفر را فرستاده و اینها باید سال‌ها تلاش می‌کردند تا اقامت بگیرند و بعد چند تن یهودی را ترور بکنند و … و بعد چی.

۱- اول اینکه یهودیان در سوید هم نمی‌گویند یهودی هستند و‌ کسی از ماهیت آنها آگاه نیست. ضمنا دست هیچ کسی هم به یهودیان ثروتمند و قدرتمند نمی‌رسد.

۲- با کمترین حرکت آنها را بازداشت می‌کردند.

۳- این گونه دروغگویی ها از جانب یهودیان سال‌هاست بدون وقفه ادامه دارد اینکه: ایران می‌خواهد آنها را ترور بکند.

۴ – هیچ عقل سالمی و مخصوصا فرد سیاسی، ابدا هیچ سودی در این ترورها برای ایران نمی‌بیند.

اما اگر واقعا ایران چنین قصدی داشته باید گفت از احمق هم احمق تر هستند. ولیکن رفتار سیاسی و نظامی ایران در منطقه به وضوح از یک پختگی خبر می‌دهد.

۵- سازمان امنیت و دولت سوید (همانند آمریکا) کاملا در اختیار اسرایل/یهودیان صهیونیست است. اگر داستان واقعیت داشت پدر آنها را در می‌آوردند و در اولین لحظه آنها را به اسرایل می‌دادند و مخصوصا با توجه به اینکه آنها کشور خود را افغانستان (نقل از مسیولین سوید) گفته بودند پیگیری موضوع آنها از جانب ایران با مشکلات زیاد روبرو و‌ در واقع غیر ممکن می‌شد.

۶- سوید شاید از همه جای دیگر در جهان پلیسی تر باشد. تمام کنترل‌ها به صورت کاملا مدرن انجام می‌گیرد. مثلا در حالیکه همه چیز با خرید کارت است (مخصوصا بعضی فروشگاه‌ها ابدا پول نقد قبول نمی‌کنند) این کنترل مستقیم خرید افراد است که چه چیزی خرید کرده اند پس به آسانی رد افراد مشکوک توسط پلیس گرفته می‌شود که چه می‌خواهند، بکنند.

در سوید نمی‌توان حتی یک روز و یا شب را در جایی گذراند که پلیس متوجه نشود مخصوصا غیر بومی‌ها تمام مسیر حرکت و محل اقامت و… آنها مشخص است.

نکته:

کلید تمام خانه‌ها مخصوصا اجاره‌ای در اختیار صاحبان است که شرکت‌های بزرگ هستند و به سادگی ماموران امنیتی می‌توانند در غیاب مستاجر وارد آنها بشوند و هرکاری میخواهند بکنند از جمله دوربین مخفی و … کار بگذارند.

با توجه به:

– حاکمیت صهیونیست‌ها بر سوید و سازمان امنیت آن.

– دروغ مشخص، قدیمی و‌ همیشگی ترور یهودیان.

– شیوه برخورد با پرونده و اخراج آن افراد (اگر جاسوس و تروریست بودند آنها را برای معاوضه نگه می‌داشت یا به اسرایل می‌داد).

– جنگ سرد و رسانه‌ای میان ایران و سوید که ناشی از جنگ میان ایران و اسرایل است و سوید به عنوان مستعمره از ارباب پیروی می‌کند.

– داستان گرفتن جاسوس از یکدیگر.

– دروغگویی سابقه دار سوید.

به این موضوع و سایر ادعاهای دولت وابسته سوید باید کاملا شک کرد.

سوید آنقدر دروغ گفته که راست آن مشخص نیست. همین اخیرا برای پیوستن به ناتو هرچقدر می‌توانست دروغ گفت و مردم را از خطر حمله روسیه ترساند، در حالیکه ابدا امکان حمله به سوید بی‌طرف از جانب روسیه نبود ولی اکنون سوید مستقیما وارد جنگ شده و جان فرزندان ما را به خطر انداخته است و‌ مسیول خون فرزندان من و ما همین یهودیان حاکم بر سوید هستند.

اما اما!

آیا واقعا آنها تروریست بودند و سوید آنها را بدون سر و صدا به ایران فرستاد؟ اگر چنین است پس در قبال آن چه گرفت؟ کدام یک از تروریست‌های اسرایلی را ایران به سوید تحویل داد؟؟؟؟

ترورهای زیادی توسط اسرایل/یهودیان در ایران صورت گرفته و تروریست‌ها به غرب و‌ از جمله احتمالا به سوید هم آمده‌اند.

و…

حدس دیگری هم که می‌توان زد:

اکنون که جنایات یهودیان باعث گردید تا همه جهانیان نسبت به آنها دیدی منفی پیدا کنند آنها می‌خواهند انحراف در افکار ایجاد بکنند. و همچنین از ایران به خاطر حمایت از فلسطین و غزه انتقام کشیده باشند.

نباید فراموش کرد که رفتار زشت دولت وابسته (سوید) به اسرایل، فقط ضد رژیم ایران نیست بلکه ضربه‌ای به تمام ایرانیان و حتی خود سویدی ها است.

در هیچ مستعمره‌ای آزادی، دمکراسی، حقوق بشر و … وجود ندارد.

۲۲ مارس ۲۰۲۴

۳ فروردین ۱۴۰۳

اپسالا – سوید

م. حسن بایگان

USAIran