بعضی می‌پرسند نگران جنگ گسترده با ورود ایران هستند!

پاسخ:

از حدود ۲ دهه پیش ایران به جای ورود به جنگ، آمریکا را در این دام انداخت و در نتیجه ضرر چندهزار میلیارد دلاری بر آمریکا وارد کرد و اقتصاد آمریکا (حتی با اعتراف صریح ترامپ) را به طرف نابودی هل داد.

در این جنگ اخیر فلسطین بر علیه اشغالگران غربی همین سیاست فعالانه در حال اجرا است. و دوباره آمریکا وارد شده است که شکست او حتمی است.

چند قرن است سیاستمداری عاقل، ملی، با قدرت و با نیروهای میلیونی پشتیبانی و‌ مخصوصا- مخصوصا حمایت ده‌ها میلیون از کشورهای مختلف، در ایران نبوده است.

هم اکنون هیچ و ابدا هیچ نیروی اپوزیسیون خامنه‌ای وجود ندارد که کمترین این توان را داشته باشد.

در همین شرایط بحرانی دولت ایران دارد بیشترین فعالیت‌های اقتصادی و روابط سیاسی را با کشورهای دیگر برقرار می‌کند.

غرب‌گرایان و‌ جنبش زن، بندگی، استعمار!

   اگر غرب‌گرایان و‌ جنبش زن، بردگی، استعمار که غرب و اسرایل با شعار دروغین  زن، زندگی، آزادی به راه انداختند پیروز می‌شد امروز دیگر فلسطین (غزه و حتی نوار غربی) وجود نداشت و ایران نیز به چند کشور تقسیم می‌شد و تغییرات زیادی را‌ در منطقه و جهان شاهد بودیم از جمله روسیه نیز به چند کشور تقسیم می‌شد.

بی دلیل نبود که اکثریت قاطع مردم ایران نه تنها به این جنبش غرب ساخته نپیوستند بلکه در برابر آن ایستادند. تبلیغات‌ بسیار گسترده غرب فقط تعداد اندکی را فریفت.

در جهان کنونی پشتیبانی از جنبش آزادی‌خواهی جهانی در صدر بقیه مسایل است.

اکنون جنگ‌ اکراین و فلسطین بهم گره خورده است نتیجه هرکدام، وضعیت آن دیگری و قدرت را در جهان مشخص خواهد کرد.

اما!

شواهد نشان می‌دهد که شرق/جنوب به رهبری ایران، روسیه و چین بر غرب پیروز خواهد شد و به چند قرن سلطه استعماری-استثماری غرب و حدود یک قرن سلطه خاندانهای یهودیان صهیونیست (روت چایلد، کاسل، والنبری و …) پایان خواهند داد و در نتیجه دیگر جایی برای اسرایل که مرکز توطیه چینی و‌ برنامه‌ریزی جنایات این خاندانها است، نخواهد بود.

۷ نوامبر ۲۰۲۳

۱۶ آبان ۱۴۰۲

ماسیندی – اوگاندا

م. حسن بایگان

USAIran