چرا مواضع بی بی سی در مقابل اسرائل همانند رسانه‌های جمهوری اسلامی است!

اخیرا و مخصوصا پس از حمله اسرائل به سفارت ایران در سوریه تلویزیون بی بی سی در مناظرات با افراد، مواضعی همانند جمهوری اسلامی گرفته و اگر کسی از مدعوین سخنی بگوید که اندکی در جهت دفاع از اسرائل باشد گرداننده جلسه فورا او را زیر ضرب سوالات گرفته و آنقدر می‌پیچاند تا کاملا در تنگنا قرار بگیرد. من مدتی است این مناظرات را با کنجکاوی پیگیری کردم تا اینکه ژیار گل که متخصص حمله به ایران بود پس از حمله عجیب و غریب دو سه روز پیش اسرائل به ایران به آن کشور سفر کرد و حمله اسرائل به ایران را در همان کشور به تمسخر گرفت و همچنین مصاحبه‌ای با سخنگوی دولت اسرایل کرد. این شخص که ایرانی الاصل (یهودی اصیل عرب است و بیشتر از نود در صد یهودیان کنونی اصیل نیستند و‌ دین‌اشان یهود است) است و پارسی را کامل صحبت می‌کرد در این مصاحبه خارج از استودیو (در محیط باز) کاملا خلع سلاح شد و‌ آنچنان به مزخرف گوییهای بی اساس افتاد که تا به‌حال در کمتر مناظره‌ای دیده بودم.

اما آیا این شیوه بی بی سی عجیب و غیره منتظره بود؟

چرا بی‌بی‌سی چنین می‌کند؟

آنانی که نوشته‌های من را با دقت خوانده و فهمیده‌اند باید دلیل این عمل انگلیس را به سادگی متوجه شده باشند.

پیشتر نوشتم و گفتم:

یهودیان صهیونیست در قرن گذشته قدرت را از دست شاهان اروپا گرفتند و خود قدرت جهانی شدند. به همین دلیل آنها به آمریکا مهاجرت کردند زیرا آنجا سلطنتی نبود تا شاه داشته باشد و بر آنها حکومت بکند بلکه خود این یهودیان به شاهان بی تاج و تخت تبدیل شدند.

اکنون چند سالی است که انگلیس در تلاش بازگشت دوباره به قدرت جهانی است و برای اینکار باید انتقام خود را از یهودیان صهیونیست بگیرد یعنی باید قدرت را از دست آنها خارج بکند. و در این میان اسرائل (پایگاه جناحی از یهودیان که زیر بنای آن سست شده) جاییست که باید تضیف و یا حتی در صورت مقاومت شدید نابود شود.

و البته در این راه از کتاب من در مورد عیسی مسیح و سایر نوشته‌های من بهترین استفاده می‌شود.

انگلیس رهبری کامنولث (کانادا، استرالیا و …) را دارد و اگر بتواند قسمتی از آمریکا را بدست آورد (تجزیه آمريکا) آنگاه امید اینکه دوباره قدرت برتر جهان بشود را دارد. پس یک جنگ آشکار و نهان در بین آنهاست.

توضیحات بیشتر را در نوشته‌ها و صحبت‌های قبلی من پیگیری کنید.

۲۲ آپریل ۲۰۲۴

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م. ح. بایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

USAIran