انتقام کشی یا خودکشی؟

چند روز پیش اسرایل به سفارت ایران در سوریه حمله کرد و تعدادی از سپاهیان برجسته و مردمان عادی را به قتل رساند.

نکته:

سفارتخانه‌های آمریکا بیشتر شبیه پادگان نظامی هستند و …

۱- چگونگی دست یابی اسرایل به اینکه درست در زمانی که همه فرماندهان یا مستشاران نظامی در آن مکان بوده‌اند حمله بکند بسیار مهم است. پس باید در صدر کارهای رژیم ایران قرار بگیرد.

۲- اسرایل در بحران است و اگر بتواند ایران را به جنگ بکشاند همه چیز را عوض خواهد کرد.

۳- آیا اسرایل بمب اتمی دارد؟

پاسخ همه از جمله حکومت ایران اینست: بله اسرایل بمب اتمی دارد.

۴- آیا اسرایل از بمب اتمی برعلیه ایران استفاده خواهد کرد؟

پاسخ من اینست: بله حتما استفاده خواهد کرد.

۵- پس چگونه و چه موقع باید پاسخ نظامی مناسب به اسرایل داد.

پاسخ: زمانی‌ ایران می‌تواند خودش مستقیما پاسخ سخت نظامی به اسرایل بدهد که او نیز بمب اتمی داشته باشد تا بازدارنده حمله اتمی از جانب اسرایل باشد.

۶- پس پاسخ مناسب در زمان کنونی چیست؟

پاسخ: هرچه هست نباید نکات قید شده در بالا را بهم بریزد یعنی مثلا با حمله به دمونا (نیروگاه برق و یا مراکز هسته‌ای اسرایل) مدرک کافی و جهان پسند به اسرایل بدهد تا اسرایل با خیال راحت و حمایت جهانی، مراکز اتمی ایران و همچنین شهرها را بمباران اتمی بکند.

از طرفی حمله اولیه ایران به تاسیسات اتمی اسرایل (کشوری کوچک) باعث می‌گردد که تمام کشور و حتی کشورهای اطراف نیز از تشعشعات اتمی آسیب ببینند که از جمله چند میلیون فلسطینی ساکن اسرایل، فلسطیینیان غزه و ساحل شرقی. چنین حمله‌ای حتما تمام دنیا را برعلیه ایران متحد خواهد کرد.

حمله اتمی قاعدتا یک طرفه خواهد بود و اگر دو طرف بمب اتمی داشته باشند از چنین درگیری پرهیز خواهند کرد.

اما نباید از نظر دور داشت که اگر کشوری (در اینجا ایران) مورد حمله اتمی قرار بگیرد و میلیون‌ها انسان کشته بشوند آنگاه استفاده از سلاح‌های ممنوعه دیگر مانند بیولوژیک، شیمیایی و … و همچنین حمله تمام عیار نیروهای نیابتی ایران به اسرایل از همه طرف دور از انتظار نیست.

به نظر می‌رسد همانطور که از سال‌ها پیش غربی‌ها گفته بودند: دست درازی به ایران می‌تواند کنترل صلح در جهان را به خطر بیندازد و یک جنگ بسیار بزرگ را سبب گردد. و ظاهرا اسرایل دیوانه وحشی، هم اکنون کنترل عقل را از دست داده و همین را هم می‌خواهد.

رشد سلاح‌ها در جهان به مرحله‌ای رسیده که واقعا نیاز به احتیاط است و باید جلوی وحشی‌های حاکم بر غرب و اسرایل گرفته بشود وگرنه ممکن است به نابودی بشر بینجامد.

ایران باید با توجه به این نکات حمله مناسب را انجام بدهد و این بسته به محاسبه توان نظامی ایران و نیروهای نیابتی‌اش؛ و از طرف دیگر میزان حمایت حامیان غربی مسیحی صهیونیستی، اسرایل دارد.

شواهد نشان می‌دهد بهترین کار این است که ایران فعلا بیشترین نیرو را برای فشارهای بین‌المللی بر اسرایل بگذارد. همچنین دفاع ضد هوایی در سوریه را با بهترین‌های ممکن تقویت بکند حتی اگر روسیه موافق نباشد.

نیروهای نیابتی ایران می‌توانند مسیر امارات، عربستان، اردن را ببندند. همچنین به کشتی‌های ترکیه اجازه عبور در دریای سرخ ندهند تا اینکه ارسال مواد … را به اسرایل قطع بکند.

هم اکنون جنگ اتمی خواسته اسرایل است که کاملا ضد بشری می‌باشد.

اما اگر ایران بمب اتمی داشته باشد داستان‌ها کاملا دیگر گونه می‌شود.

۵ آپریل ۲۰۲۴

۱۷ فروردین ۱۴۰۳

اپسالا – سوید

م. حسن بایگان

USAIran