آیا در حمله گسترده ایران به مناطق نظامی اسرائل تنها یک دختر بچه بیابانگرد زخمی می‌شود؟؟؟

نیمه‌های شب ۱۴ آپریل حملات ایران با صدها پهپاد و موشک به اسرائل صورت گرفت.

ایران برای جلوگیری از آسیب به هواپیماهای مسافری و همچنین مردمان عادی حمله را اعلام و در شب انجام داد.

در همان لحظات اول اسرائل اعلام کرد “نود و نه در صد” از آنها را نابود کرده و بقیه هم به بیابان خورده است و تنها یک ترکش به سر یک دختر بچه از طوایف عرب بیابانگرد (مسلمان) اصابت کرده که در حال معالجه او هستند. این خبر را به شکل خاص روانشناسانه برای تحریک مردمان در مخالفت با حملات و سرپوش گذاشتن بر ضعف دفاعی خود اعلام کرد. و البته هیچگاه عکس و یا مصاحبه با این دختر و خانواده‌اش و … کمترین سندی، ارایه نشد.

نکات انحرافی و دروغ در این خبر بسیار است.

مطابق اعتراف همه نظامیان جهان سلاح‌های ایران دقیق و نقطه زن بودند یعنی آنهاییکه مورد هدف قرار نگرفتند به اهداف که نظامی و مخصوصا فرودگاه نظامی بودند اصابت کرده و خسارات فیزیکی زیادی به بار آورده‌اند.

آنها که در هوا مورد اصابت قرار گرفته‌اند یا همانجا منفجر شده‌اند و یا پس از سقوط و خوردن به زمین منفجر شده و اگر کسی بواسطه آن آسیب دیده این به عهده اسرائل است.

فیلم پرواز پهپادها و موشک‌های ایران بر فراز قدس/اسرایل را همه دنیا دیدند.

پرواز بر فراز قدس خود پیامی گویا و کاملا هدفمند بود.

پس اگر ایران قصد حمله به مردم، مراکز تجاری، صنعتی و حتی دولتی را داشت همانجا و پیش از اینکه تعدادی دیگر از آنها مورد هدف قرار بگیرند می‌توانست از آنها استفاده بکند. ایران فقط قصد هدف قرار دادن چند مرکز مهم نظامی و فرودگاهی را داشت و موفق شد.

نتیجه اینکه در آینده اگر ایران بخواهد می‌تواند هر نقطه‌ای را در اسرایل بزند، مخصوصا اینکه هشدار قبلی نباشد. و همچنین نیروهایش در اردن و … بر کشورهای عربی فشار بیاورند و در آن کشورها حرکات نظامی بکنند. پس اگر آنها نیز در ایران چنین بکنند، آشوب و جنگ همه منطقه را خواهد گرفت و در همان یکی دو روز اول شیخ نشین ها (مثلا امارات که به تجارت و نفت وابسته است و همه چیزی آن بسته خواهد شد) ورشکسته یا شکست خورده خواهند بود.

نکات دیگر:

۱- آن دختر بچه در آن ساعت شب کجا بود؟

۲- مسلما نمی‌توانست نزدیک آن مراکز نظامی باشد. زیرا مناطق نظامی ممنوعه تا فواصل زیاد محافظت شده هستند و هیچ کسی نمی‌تواند به آنها نزدیک بشود، مخصوصا در آن وقت شب و آن شرایط جنگی، حتما به ظن جاسوسی دستگیر می‌شود.

۳- والدین او کجا بودند؟

۴- چگونه است که ترکشی در بیابان در منطقه ناکجا، درست به سر یک دختر بچه که باید در رختخواب باشد، می‌خورد. و اسرائل فورا در بیابان حاضر شده، در چشم بر هم زدنی او را به بیمارستان می‌رساند؟؟؟ و تحت درمان قرار می‌گیرد. در حالیکه رفتار زشت و غیر انسانی اسرائل با این مردمان مشخص است.

سخن کوتاه اینکه اسرائل دروغگوترین و جنایتکارترین کشور (کاذب) که چندین هزار کودک را مستقیم کشته است اینبار نیز دروغ گفته تا جریان روانی منحرف ایجاد کند.

فقط عوامل این جنایتکار می‌توانند کشتار چند هزار کودک را نادیده بگیرند و یکباره با این خبر احساسات انسان دوستانه نشان بدهند.

اما!

اگر واقعا دختر بچه‌ای در بیابان آسیب دیده باشد؛ ترکش انفجار نبوده بلکه گلوله مستقیم عوامل دولتی اسرائل بوده تا داستانی دروغین بسازند و جو روانی برای منحرف کردن افکار درست بکنند.

اسرائل آنقدر دروغ گفته که اگر یکبار هم راست بگوید باور کردن آن سخت است.

اسرائل آنقدر کودک کشته که هیچ انسانی یعنی کسیکه عقل، احساس و شرافت انسانی داشته باشد فریب اشک این تمساح را نخواهد خورد.

اسرائل که اینچنین وحشیانه چندین هزار کودک و انسان بی پناه را در خانه و خیابان کشتار می‌کند هیچ جای دفاعی ندارد مگر کسانی از همین جنس (فاسد) از او دفاع کنند.

تاریخ در آینده بر آنها تف خواهد انداخت.

۱۵ آپریل ۲۰۲۴

۲۷ فروردین ۱۴۰۳

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م. ح. بایگان

USAIran