ترور رهبر حماس اسمع‌یل هنیه در تهران!

خبر قتل اسمع‌یل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس امروز در تهران در صدر اخبار قرار گرفت. تا این لحظه که حدود ۱۹ ساعت از واقعه می‌گذرد هنوز اطلاعات کافی از نوع حمله و … نیامده است در نتیجه قضاوت در خصوص بعضی مسایل مشکل است. هرچند بعضی عجولانه چنین کردند؛ آنهایی که از این واقعه ابراز خوشحالی کردند نوشته‌هایشان با صهیونیست‌های اسرایل هیچ تفاوتی ندارد؛ اما در میان محکوم کنندگان نظرات گوناگون است.

ترور توسط چه کشوری صورت گرفته است!

۱- دیروز آقای هنیه برای مراسم رسمی آغاز ریاست جمهوری آقای پزشکیان به ایران آمده بود و با استقبال گسترده روبرو شد. مخصوصا در مجلس ایران در طی مراسم، عکس‌هایی از در آغوش کشیدن آقای هنیه توسط آقای پزشکیان رییس جمهوری جدید ایران بسیار جالب توجه و گویای بسیاری از مسایل و روابط بود، که ابدا خوش‌آیند اسرایل و صهیونیستها نبود.

۲- در مورد قتل آقای هنیه حدس زدن در خصوص مظنون کار سختی نیست. زیرا هیچ کشور اروپایی و آمریکا ( که دشمنان فلسطینیان و انسانیت هستند) حاضر نمی‌شوند در این کار (مستقیما) شرکت بکنند و بار سیاسی و عواقب آن را تحمل بکنند. فقط اسرایل است که می‌تواند کاملا پشت این ماجرا باشد.

در قانون نانوشته از قرون پیشین معمولا رهبران را نمی‌کشند هر چند که در جنگ میان آنها صدها هزار نفر کشته بشوند. سابقه کشتن رهبران فقط به اسرایل و آمریکا (که او هم زیر کلید یهودیان صهیونیست است) باز می‌گردد.

۳- در این روزها اسرایل دست به چند ترور دیگر از جمله رهبران حزب‌الله زد. همه اینها در جهت به آشوب کشیدن منطقه و بلکه جهان است زیرا یهودیان صهیونیست دچار تنش و تضادهای وسیع شده‌اند و در حال از دست دادن قدرت خود در جهان هستند و دسته‌ای از آنها راه نجات را در یک جنگ جهانی گسترده می‌بینند.

مسیولیت کشته شدن انسان‌ها در جنگ‌هایی که اسرایل به راه می اندازد بر عهده رهبران سیاسی و سرمایه‌داران غرب است که در پشت این جنایات قرار دارند.

اشاره:

بعضی اخبار حاکی از آنست که اسرایل به قطر ضمانت داده بود که اسمع‌یل هنیه را در آنجا نکشد. از طرفی کشتن او در ایران در این زمان معانی جنگ طلبانه آنهم جنگی بزرگ را دارد.

۴- مجموعه اعمال اسرایل نشان از آن دارد که می‌خواهد به هر وسیله یا شکلی شده منطقه و جهان را به جنگ بکشاند. برای اینکار حدس‌های زیادی می‌شود زد از جمله:

الف – در ادامه سیاست صاحبان صنایع نظامی غرب که در این دو سه سال اخیر صدها میلیارد دلار تولیدات نظامی خود (مخصوصا از رده خارج شده و موجود در انبارهای خود را که به قیمت مالیات مردمان عادی غرب است) را فروختند اکنون آنها نیاز به فروش بیشتر دارند و برای اینکار نیازمند جنگ‌های بیشتر و جدید هستند.

حزب دمکرات آمریکا که زیر نفوذ صاحبان صنایع نظامی می‌باشد همواره جنگ‌ها را در همه جهان به راه انداخته است. البته اینبار دولت آمریکا سیاست ترامپ را که پرهیز از شرکت مستقیم در جنگ‌ها و  راه اندازی جنگ‌ها در کشورهای مختلف می‌باشد،‌ در پیش گرفته که به قیمت جان صدها هزار انسان و آواره و فقیر کردن میلیون‌ها نفر تمام می‌شود.

نکته:

دو حزب حاکم بر آمریکا هر کدام از آن دیگری بدتر و جنایتکارتر می‌باشد.

ب – جناح ناتان یاهو با آغاز کشتار وحشیانه مردم بی دفاع غزه خود را در گردابی گیرانداخته است که راه فرار برای خود نمی‌بیند. و اکنون در مرحله‌ای است که ممکن است حیات اسرایل به خطر بیفتد. در نتیجه دیوانه شده است و به عوض اینکه سعی کند موضوع را صلح‌جویانه، با آرامش و مسالمت به پایان برساند دست به اعمالی می‌زند که بوی دیوانگی و از دست دادن کنترل را می‌دهد؛ زیرا همین کشتن آقای هنیه باعث گردید تا بیشتر کشورها و افراد مردد نیز در برابر او موضع‌گیری بکنند از جمله محمود عباس مجبور شد که این ترور را محکوم بکند.

تهران هنوز زیر نفوذ ماموران اسرایل و آمریکا است!

آنچه انقلاب چند دهه پیش ایران نام گرفت در اساس طرحی از جانب غرب برای مبارزه با نفوذ شوروی (پس از ماجرای کودتای نظامیان چپ در افغانستان) بود. در نتیجه ارتش و سازمان امنیت که در اختیار آمریکا و اسرایل بود از شاه حمایت نکردند بلکه بر علیه او وارد عمل شدند.

پس از اینکه خمینی به قدرت رسید چهره عوض کرد و خواست از زیر نفوذ غرب بیرون بیاید.

در اولین قدم‌ها اسرایل و صهیونیسم ممنوع شدند و هم‌زمان فراماسونری و سایر تشکلات در اشکال مختلف ممنوع اعلام شدند. آپارتاید در آفریقای جنوبی را محکوم کرد و… و در نهایت اشغال سفارت آمریکا تمام معادلات آن کشور را بهم ریخت.

در نتیجه غرب و ارباب آنها یهودیان صهیونیست دست به شیوه‌های مختلف زدند که با تحریم‌های گام به گام شروع شد تا بلکه چرخشی در رفتار سیاسی ایران ایجاد بکنند. آنها چند حرکت اعتراضی بسیار قوی نیز توسط عوامل خود در ایران به راه انداختند و یا به شدت حمایت کردند که هیچکدام به نتیجه نرسید و نتوانستند حاکمیتی غربگرا و و موافق با اسرایل ایجاد بکنند در نتیجه تمام فشار آنها بر روی تخریب خامنه‌ای که مخالفت‌ها با غرب را پیگیری می‌کرد گذاشتند.

در میان این حرکات، ترورها نیزبه کار آورده شدند. این کارها توسط باقی‌ مانده عوامل پیشین اسرایل و آمریکا (ماموران ساواک و … و نسل جدیدی که آموزش داده و وارد کارها کرده‌اند) و سایر کشورهای غربی انجام می‌گرفت و می‌گیرد.

نکته:

کشورهای غربی سرمایه‌داری هستند و در میان سرمایه‌داران غرب یهودیان صهیونیست که از تشکلی قوی و یک دست برخوردار بودند توانستند در اوایل قرن بیستم قدرت را از دست فراماسونرها خارج بکنند و هنوز حاکم بر تمامی کشورهایی هستند که در حیطه نام کشورهای غربی قرار می‌گیرند. هرچند در سال‌های اخیر به همت ایران شکاف در میان آنها افتاده است.

اشاره:

همین جا لازم است اشاره بشود. در زمان نوشتن برجام تبلیغات مسخره‌ای صورت می‌گرفت که تمامی تلاش‌ها می‌شود تا جلسات و همه چیز آن از دید اسرایل مخفی بماند. در حالیکه همان افراد نمایندگان کشورهای غربی برای اسرایل کار می‌کردند و همه چیز را به اطلاع اسرایل می‌رساندند. روسای دولت‌ها و مجالس، روسای سازمان‌های امنیتی‌ ووو غرب، برای اسرایل کار می‌کردند و می‌کنند که به سادگی همه چیز را می‌توان در سخنان آنها حتی همین امروز دید و شنید.

 پس نمایندگان ایرانی حاضر در مذاکرات با این صحبت تنها به مسخره کردن خودشان و یا مردم ایران پرداخته بودند، زیرا این فقط ایرانیان بودند که نمی‌بایست از اخبار جلسات مطلع می‌شدند.

نتیجه:

همچنانکه از سال‌ها پیش در باره دلیل قدرت اطلاعاتی اسرایل نوشتم و در بالا نیز اشاره کردم: تمام سازمان‌های اطلاعاتی غرب زیر کلید اسرایل هستند و تمامی اخبار آنها در خدمت اسرایل قرار می‌گیرد و روسای آنها نیز در خدمت اسرایل قرار گرفته در چنین قتل‌ها با اسرایل همکاری آشکار و پنهان دارند. زیرا هیچ کشور غربی مستقل و در نتیجه ‌آزاد نیست و دمکراسی و حقوق بشر و … در آنها رعایت نمی‌شود.

عوامل جاسوسی و خبرچین‌ها همیشه خود را دوآتشه تر از بقیه نشان می‌دهند پس:

برای شناخت آنها باید به اطراف نگاه کرد که چه کسانی مثلا در پشت حملات تند به کشورهای اطراف و تخریب روابط بودند و همچنین در روابط اجتماعی (روسری و… ) فناتیک هستند.

مجموعه رفتار جناح ناتان یاهو به گسترش شکاف درون غرب انجامیده است و این حرکت و کشتن اسمع‌یل هنیه آن را تشدید خواهد کرد.

با رفتار جناح‌های جنگ طلب غرب، آینده جهان با کشتارهای بیشتر، بی خانمانی و فقر برای مردمان عادی و پر شدن جیب صاحبان صنایع نظامی خواهد بود.

۳۱ ژولای ۲۰۲۴          ۱۰ امرداد ۱۴۰۳            اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م. حسن بایگان

USAIran