شرق هر روز متحدتر می‌شود! و غرب منفردتر!

گسترش روابط میان جناح شرق (کشورهای مستقل، غیر مذهبی و با نگاهی برابر و انسانی به یکدیگر)، چیزی بود که غرب نمی‌خواست، پس برای جلوگیری از این اتحاد به شلوغی‌ها در ایران تا هر حدی (توهین‌، خشونت، کشتار یکدیگر، تجزیه کشور و …) تحت عناوین مردم فریب، کاملا ساختگی، دروغین، غیر قابل توجیه دقیق از جنبه سیاسی (زن، زندگی، آزادی)، اما فریبنده، با تبلیغات زیاد و تمام نیرو دامن زد. این شعار هدفمند و‌ گمراه کننده از ستاد اسراییل در اقلیم کردستان بیرون آمد و‌ سر زبان‌ها انداختند. هرچند بسیاری مردمان خواستار آزادیهای مدنی بودند و هستند اما هدف اسرایل چیز دیگری بود.

شکست غرب مخصوصا اسرائیل و مستعمره‌اش آمریکا، در شلوغی‌های اخیر راه حرکت سریع جناح شرق را گشود مثلا، رابطه عملی با چین، صلح با عربستان و شیخ نشین‌ها، ارسال اسلحه به روسیه، موافقت با دولت عراق برای کنترل مرزهایش با ایران جهت جلوگیری از مزدوران مسلح اسرایل، تهدید جدی جمهوری آذربایجان در مداخلات در قفقاز با تحریکات اسرایل، نشست با بلاروس در ایران و اقدامات دیگری که بدون سر و صدا انجام دادند و‌ آنهایی که بدون سر و صدا در حال انجام است.

همچنین در مسایل داخلی کشور کنترل ارز و دزدی‌های میلیارد دلاری که توسط جناح های راست/غرب گرا (مخصوصا حسن روحانی) صورت گرفت.

نکته:

من از سالها پیش به نقش مهم ایران در تغییرات در جهان اشاره داشتم و حتی نوشتم: ایران می‌تواند آمریکای قدرتمند و کل غرب را شکست بدهد همانطور که مقدونیه کوچک، شاهنشاهی ایران را برباد داد و یا جنبش کوچک اعراب در مکه نیز با شاهنشاهی بزرگ ایران چنان کرد و یا گروه کوچک مغولان بزرگترین امپراطوری جهان را با شکست قدرتهای بزرگ تشکیل دادند.

گره یا مشکل حرکت سریع و گسترده جناح شرق، ایران بود؛ زیرا مقدار زیادی از قدرت در دست جناح غرب گرا/وابسته به غرب (صهیونیست‌ها، فراماسون‌ها و …) بود و تمام نیروی کشور را به آن طرف می‌بردند و بیشترین فسادها و دزدی‌های میلیارد دلاری را انجام دادند.

جناح مستقل/ملی‌گرای خامنه‌ای پس از آرام کردن شلوغی‌های اخیر تقریبا یک‌دست شد و رسما به تمام ارگان‌ها اعلام کرد که رابطه با غرب را کلا کنار بگذارید زیرا آنها ابدا در مسیر انسانیت و نگاه مساوی به انسان‌ها و کشورها نیستند، با تمام نیرو به طرف همکاری با شرق می‌رویم.

جناح خامنه‌ای و مخصوصا خود شخص خامنه‌ای ملی‌گرا هستند، ولی درون آنها نیز افراد فاسد وجود دارند باید آنها را نیز از قدرت کنار بگذارند.

همچنین باید فناتیک‌ها/واپس‌گرایان شبه طالبانی را هم کنار بگذارند. همین افراد بودند که سوژه دست غرب‌گرایان شدند و باعث گردیدند غرب‌گرایان به عوض پاسخگو بودن به فسادها و جنایات اقتصادی‌اشان تمام داستان یا فکر اکثریت مردمان را در جهت مبارزه با این واپس‌گرایان بگردانند. و از همین نکته نیز سواستفاده کرده یک سری مردمان را به خیابان‌ها آوردند.

جناح شرق را تعداد زیادی کشورهای بزرگ با جمعیت زیاد با امکانات عظیم تشکیل می‌دهند.

این کشورهای وسیع که بیشترین جمعیت دنیا را دارند بزودی با کنار گذاشتن دلار و ایجاد بانک‌های مستقل و شاید پولی مشترک تمام عرصه اقتصادی جهان را خواهند گرفت.

اقداماتی که این چند هفته اخیر شاهد هستیم که هیچ‌کدام از پیش اعلام نمی‌شود ولی یکباره پس از عمل انجام شده اعلام می‌شود گواه آنست که به‌زودی این بانک و پول مشترک نیز اعلام خواهد شد.

اینجاست که بعضی میلیاردرهای یهودی نکته را گرفته‌اند و در حال فرار به چین هستند و چون در اتحاد شرق جایی برای مذهب گرایی نیست و آن مردمان همانند غرب قبول نمی‌کنند که “عیسی مسیح یهودی بوده و آنها بر مبنای نوشته انجیل فقط 🐕 سگ‌هایی هستند که باید ته مانده یهودیان را بخورند؛ بلکه خود را انسان می‌دانند”، پس دیگر قدرت روحانی/مذهبی آنها از بین می‌رود.

اگر از این زاویه واقعی به مسایل جهان نگاه کنیم، دلیل شکاف درون یهودیت در جهان که خود را در اسرایل هم نشان داده، برایمان روشن و مشخص می‌شود.

غرب به آمریکا و اروپا و چند کشور کوچک مانند ژاپن و کره جنوبی محدود شده که نسبت به جمعیت و گستردگی شرق بسیار کوچک است.

حال باید به شکاف گسترده میان غرب نیز توجه کرد. مثلا:

-کناره‌گیری شیوخ ثروتمند از غرب و …

-شکاف گسترده درون خود کشورهای غرب که حتی تصور آن نیز سخت است.

-شکاف میان غرب حتی دارد اسرائیل و آمریکا را از هم می‌پاشاند.

-درون اروپا نیز در حال پاشیدگی است.

پس؛ هر کشور اروپایی زودتر این نکات را درک کرده و در عمل راه خود را میان شرق و غرب مشخص کند آینده‌ای روشن یا تاریک را انتخاب کرده است.

غرب مذهبی (مسیحی صهیونیست) برای نجات باید تکلیف خود را با مذهب و مخصوصا سگ 🐕 یهودیان بودن، روشن بکند، و دین را کنار بگذارد و‌ از فلسفه من پیروی بکند.

۱۳مارس ۲۰۲۳

۲۲ اسفند ۱۴۰۲

اپسالا – سوید

م. حسن بایگان

USAIran