شما مسیحیان، آیا خانواده خود را سگ (حیوان) می‌دانید؟!

   برمبنای انجیل متی و مرقس و آنچه مستقیما از دهان عیسی مسیح گفته شده (سخنان مستقیم از زبان مسیح بسیار اندک است و این یکی مسلما دروغی است که یهودیان ساخته‌اند و باید آن را نفی کنید) فقط یهودیان انسان، بشر، آدم هستند و بقیه سگ 🐕 حیوانی کثیف (برمبنای عقاید یهودیان نویسندگان ۴ انجیل رسمی) می‌باشند.

اکنون پس از افشاگری و انتقادات من که بسیاری مردمان جهان در حال شنیدن و برخورد با آن هستند:

۱- می‌پذیرید که سگ (حیوان کثیف و بدفطرت) هستید و نوکران در خدمت یهودیان.

۲- انجیل و مسیحیت و دروغ ها و حرف‌های بی ربط و بی ارزش و ضد انسانی آن را نقد و رد می‌کنید.

تفسیر:

   اگر می‌پذیرد که آنچه در اناجیل متی و‌ مرقس آمده و همه به غیر از یهودیان سگ (حیوان کثیف و بد) هستند پس پذیرفته‌اید: پدر، مادر، برادر، خواهر، فرزندان، همسر و همه اقوام نزدیک و دور و دوستان شما همه سگ و پست هستند.

پس چگونه می‌خواهید با این سگ‌های کثیف و پست رابطه داشته باشید؟

چگونه به خود اجازه می‌دهید آنها را سگ بدانید؟

شما باید از آنها عذر خواهی بکنید و بگویید آنها سگ نیستند بلکه من که مسیحی شده‌ام سگ و پست و ته مانده خوار یهودیان هستم.

ولی اگر چنین بکنید گفته انجیل و آن سگ 🐕 نامیدن مردمان توسط عیسی مسیح را رد کرده‌اید، یعنی مسیح را نفی کرده‌اید و دیگر نمی‌توانید مسیحی باشید!!!

عیسی مسیح و نویسندگان یهودی اناجیل سگ و پست فطرت هستند!

    من در اینجا عیسی مسیح و یهودیان نویسنده این کتاب را سگ و پست می‌نامم زیرا این بی ادبان غیر انسان و ضد بشر در کمال وقاحت مردمان جهان را سگ نامیده‌اند و پدر، مادر، خواهران، برادران، فرزندان، دوستان من و همه مردمان را سگ خطاب کرده‌اند، حرفی از روی پست فطرتی که ورای نژادپرستی و آپارتاید است.

   در نژادپرستی و آپارتاید همه را انسان می‌دانند ولی خود را از نژاد برتر می‌دانند ولی در صحبت عیسی مسیح بی ادب و ضد بشر، موضوع نژادی نیست بلکه تفاوت میان انسان (یهودی) و‌ حیوان (بقیه مردمان) است.

پس این صفت سگ بودن لایق خود عیسی مسیح و یهودیان نویسندگان آن اناجیل و همه طرفداران اوست.

   از طرفی دیگر، وظیفه کسانی که اقوام مسیحی دارند، برخورد با آنهاست تا مشخص کنند که آیا نگاه او به قوم و خویش نگاه به سگ (حیوانی کثیف و منفور) است و یا …

 باید آنها را به چالش کشید.

   حماقت بی حد، به این اعتقادات ضد بشری گفته می‌شود که نتیجه آن استعمار، استثمار و بردگی است.

چگونه می‌توانید این حرف ضد بشری انجیل را بپذیرید و با سگی به نام همسر زندگی کنید و سگ‌هایی به نام فرزند به دنیا بیاورید و …

عقل و شعور و پذیرش انسانیت و نفی آنچه ضد بشری است، پایه و اساس زندگی انسانی می‌باشد.

   ریشه عملکرد مسیحیان صهیونیست که به صورت غلامان در خدمت یهودیان صهیونیست در آمده و برای آنها دست به هر جنایتی می‌زنند در همین تفکر؛ سگ 🐕 یهودیان بودن است.

   یعنی رهبران کلیسیاها، شاهان (شاه سوید، انگلیس و …)، رهبران سیاسی (روسای دولت‌ها، نمایندگان مجلس …) و سایرین در امریکای شمالی و‌ جنوبی، اروپا، استرالیا، تایوان، کره جنوبی و … پذیرفته‌اند سگ (حیوان کثیف و‌ بد) هستند که باید در خدمت یهودیان باشند و چنین هم می‌کنند که هم اکنون نیز شاهد رفتار و موضع‌گیری‌های ضد انسانی سیاسی آنها در خدمت یهودیان صهیونیست هستیم.

   تا شخصی برای خودش ارزش و شخصیت و احترام قایل نشود ابدا برای دیگران هیچ ارزشی قایل نخواهد بود.

   تا کسی خود را انسان نداند درکی از انسانیت و ارزش‌های انسانی و درکی از جوامع انسانی ندارد.

   پس دیده می‌شود که ریشه تمام جنگ‌ها و جنایات قرون اخیر که تقریبا همه آنها توسط غرب صورت گرفته در همین افکار مسیحیت است که باید برای حذف آن از صحنه روزگار تلاش کرد.

   انجیل و کلیسیاها سمبل بردگی فکری هستند و طرفداران آنها عقب افتاده ترین مردمان جهان از جنبه عقلی هستند.

فلسفه من راهگشای بشر و انسانیت است.

۶ نوامبر ۲۰۲۳

۱۵ آبان ۱۴۰۲

پاک واچ – اوگاندا

م. حسن بایگان

USAIran