شیوه انحراف افکار!

اسرایل برای گمراه کردن اذهان در برابر جنایات گسترده توسط حامیانش انحراف فکری ایجاد می‌کند.

اما نکته مهم و اساسی آنست که:

   اسرایل هیچ دلیل تاریخی برای وجودش ندارد و آنچه هم در عهد عتیق در چگونگی استقرار آنها در سرزمین فلسطین و کنعان آمده به واسطه کشتار غیر انسانی است که در طول تاریخ توسط هیچ نیروی دیگری صورت نگرفته و ابدا مشروعیت و کمترین حقانیتی برای ایجاد کشوری آنچنان کشتارگر/جنایتکار ایجاد نمی‌کند. بلکه برعکس آنها باید بابت آن جنایات از همه مردمان منطقه و جهان عذرخواهی کرده و اظهار انزجار از آن کارها بکنند. متاسفانه تا این مردمان چنین جنایاتی را در کتابی نوشته شده تقدیس  کرده و از آن پیروی می‌کنند، همچنان خوی درندگی فرا حیوانی را حفظ کرده و به چنین اشغالگری ها و کشتارهایی ادامه می‌دهند.

   احمق ترین مردمان جهان مسیحیان مخصوصا مسیحیان اروپا هستند که در اناجیل چهارگانه رسمی که توسط یهودیان نوشته شده آنها را سگ (حیوان و کثیف) نامیده و این احمق‌ها آن کلمات را نمی‌بینند و آنرا پذیرفته‌اند.

   هرکس پس از خواندن این آگاهی‌های من خود را مسیحی بداند و یا مسیحیت را دین تساوی طلب بداند و آن را نقد و نفی نکند، رسما پذیرفته که سگ (حیوان کثیفی از نظر یهودیان) است و به همین دلیل ابدا حق ندارد از انسانیت حرفی به میان بیاورد زیرا که انسان نیست.

   تا چنین احمق‌هایی (به رهبری کلیسیاهای مختلف کاتولیک، پروتستان، انگلیکان، اونجلیست، شاهدان یهوه، صدای زندگی و …) در جهان هستند شارلاتان‌های یهودی صهیونیست (به رهبری خانواده‌هایی مانند روت چایلد، والنبری، کسینجر، کاسل و…) بر گرده این غلامان سوار می‌مانند و بر سایر مردمان جهان نیز با کمک این سگان (حیوانات) ظلم می‌کنند و در نتیجه اینها نیز مسیول بدبختی و فلاکت بسیاری مردمان جهان هستند.

۴ نوامبر ۲۰۲۳

۱۳ آبان ۱۴۰۲

گولو – اوگاندا م. حسن بایگان

USAIran