محله ما و ماجرای فلسطین و اسرایل!

یادش به خیر برادر بزرگم چند سال پیش داستان جالبی نوشت.

محله ما در آبادان در مرکز شهر دارای شرورانی بود که بدون هیچ دلیلی ممکن بود شخصی را زیر کتک بگیرند. یک بار که شخصی را این‌چنین بی گناه کتک می‌زدند آن شخص چند فحش داد که چرا و به چه دلیل من را می‌زنید؟

 آنگاه آنها قیافه حق به جانب گرفتند و گفتند: به همین دلیل که داری فحش می‌دهی. و ضربات را شدیدتر کردند.

این داستان فلسطین است. خانه و سرزمین مردمی را به زور غصب کرده‌اند و آنها مجبور به اعتراض می‌شوند اینها طلبکارتر می‌شوند.

کسیکه (تغییر دین به یهودیت داده تا صاحب خانه و … مجانی بشود) و در خانه غصبی نشسته و می‌داند که چنین کرده است، از آنانی (دولت اسرایل و رهبران آنها مانند خاندان روت چایلد) که عاملان اصلی این دزدی و جنایت هستند، گناهش بیشتر است.

و آنها که قضاوت اشان نه برمبنای تاریخ و در اینجا تاریخ فلسطین و چگونگی آمدن یهودیان (اعراب صحرا گرد یا بدوی از مصر) به آنجا و کشتار مردمان (به طوریکه در طول تاریخ ابدا چنین کشتاری توسط هیچ کسی/کشوری/ قومی صورت نگرفته) است، مردمانی هستند که شستشوی مغزی شده‌اند  و یا کسانی هستند که برای لقمه‌ای نان انسانیت را می‌فروشند.

فلسطین کشوری تاریخی است. فلسطینیان یونانیان ساکن آنجا بودند و …

 تمام این نکات را در مقالات مختلف بر مبنای عهد عتیق و سایر کتب مستند، نوشته‌ام.

با آن جنایت فجیعی که یهودیان برای تسخیر سرزمین دیگران (فلسطین) کردند هیچ‌گونه (با تاکید می‌گویم هیچ‌گونه) حقانیتی برای داشتن کشوری ندارند، بلکه باید به خاطر آن جنایت محکوم بشوند و کتاب خود را نقد و آن جنایت را محکوم بکنند.

تمام آنانی که به یهودیت می پیوندند یهودی نژادی نمی‌شوند بلکه دین یهود را می‌پذیرند و دین شان یهود است. و مبنای پذیرش آن دین پذیرش همان جنایات و اعمال بسیار شنیع و دروغ گویی ووو است که در عهد عتیق آمده است.

سازمان ملل و سایر کشورها و … نیز باید آن جنایت آورده شده در عهد عتیق در هنگام تسخیر فلسطین را کاملا محکوم بکنند.

 اما یهودیان آن جنایات را در کتابی نوشته و مقدس می‌نامند. این مایه شرم مردمان این زمان و هر زمانی است.

پیروان فلسفی من باید انسانیت و تمام جوانب آن و تاریخ را در قضاوت بی‌طرفانه سرلوحه خود قرار بدهند.

۲۴ اکتبر ۲۰۲۳

۲ مهر ۱۴۰۲

کتالا – کنیا

فیلسوف واقعی صاحب مکتب م. حسن بایگان

USAIran