نبرد میان صهیونیست‌ها و فراماسونرها!

   اختلافات میان فراماسیونری (مخصوصا جناح انگلیسی) و صهیونیست‌ها در غرب در حال گسترش است و هر روز علنی تر می‌شود.

از نمونه‌های مشخص:

۱- صحبت‌های ایلان ماسک و تحریم او توسط شرکت‌های بزرگ صهیونیست‌ها و از طرفی عدم امکان طرد او از جانب دولت آمریکا که نشان می‌دهد جبهه فراماسونرها تقویت شده و متشکل عمل کرده و از اعضا خود حمایت می‌کند. و اکنون دیگر در مقابل صهیونیست‌ها می‌ایستد. در آفریقای جنوبی سال‌ها بود که این دو با هم برخورد علنی داشتند و حالا در غرب نیز درگیری آنها در حال علنی شدن است.

۲- موضعگیری گوترش/سازمان ملل در برابر مسایل غزه.

 چندی پیش هنگام سخنرانی رییس جمهوری ایران در سازمان ملل وقتی نماینده اسرایل به عنوان اعتراض با متنی در دست در آنجا راه رفت با وضع خفت باری (همانند یک مجرم) او را از جلسه عمومی سازمان ملل بیرون کردند و شواهد نشان می‌داد که اگر کمی مقاومت می‌کرد او را با کتک بیرون می‌کردند.

۳- یک نمونه بسیار عیان آن در جریانات شلوغی‌های سال پیش بود که ابتدا توسط غرب‌گرایان جناح فراماسونری انگلیس به رهبری حسن روحانی به راه افتاد. ولی زمانیکه صهیونیست‌ها جناح اسرایل از طرف کردستان با شعار زن، زندگی، آزادی (بخوان زن، بردگی، استعمار) وارد شدند داستان چرخید.

 جناح صهیونیست جورج سوروس که انقلابات رنگی را به راه می‌انداخت، نیز وارد شد ولی آمادگی کامل را نداشت و در این ماجرا نقش ضعیفی داشت.

اختلافات میان خود اینها باعث از هم پاشیدن این حرکت ضد استقلال و ضد ملی شد. و دیدیم که چگونه انگلیس رسانه ایران اینترناسیونال را به همین دلیل اخراج کرد و بسیاری نکات دیگر که با کمی دقت کاملا دیده می‌شود.

نکته اول:

با تعدادی از افرادی که در سازمان ملل موقعیت بالا دارند صحبت کردم آنها نیز از گوترش و حرکت ضد صهیونیستی در سازمان ملل حمایت می‌کردند.

نکته دوم:

من از حدود ۱۰ سال پیش به شروع درگیری میان اینها اشاره کردم. دلیل آن نیز شکست طرح‌های صهیونیست‌ها در منطقه (بهار عربی و…) بود و این شکست توسط ایران بر آنها وارد شد.

این شکاف میان صهیونیست‌ها و فراماسونری پر شدنی نیست مخصوصا به واسطه نوشته‌های من در افشای دروغ های انجیل که توسط یهودیان نوشته شده است و همچنین نشان دادن بسیاری نکات ضعف اساسی دیگر در این تفکرات پوچ و ضد انسانی.

۲۳ نوامبر ۲۰۲۳

۲ آذر ۱۴۰۲

کیگالی – رواندا

م. حسن بایگان

USAIran