چرخش جدی در توازن نظامی جنگ اسرایل با فلسطین و همسایگان!

   اخیرا حزب الله ۲ موشک زمین به هوا به طرف هواپیماهای اسراییل شلیک کرده است. این امر تغییر اساسی در  موازنه قدرت جنگ ایجاد خواهد کرد و دیگر اسرایل نمی تواند هرگاه خواست بر فراز کشورها پرواز کند و آنها را بمباران. کما اینکه اسرایل اعلام کرده موشک‌ها در این کشور هدف قرار گرفته‌اند یعنی در تعقیب هواپیماهای اسرایل وارد اسرایل شدند.

این پیش بینی را پیشتر نوشتم و هر لحظه منتظر این خبر خوب بودم.

حتی برتر از آن به زودی حزب الله از موشک‌های برد بلندتر و دقیق‌تر استفاده خواهد کرد. یعنی ممکن است پرواز هواپیماهای اسرایل برای بمباران غزه با مشکل روبرو بشود و حتی پرواز بر فراز کشور خودش هم غیر ممکن گردد. هواپیماهای اسرایل زمین‌گیر خواهند شد.

اگر رسیدن هواپیماهای اسرایل با هر ترفندی به ایران ممکن بشود؟ اما برگشت آنها ابدا ممکن نخواهد بود!

 سوریه نیز به زودی (هر لحظه) چنین خواهد کرد.

همچنین هر دو (حزب الله و سوریه) به زودی از موشک‌های زمین به دریا که محاصره غزه را خواهد شکست استفاده خواهند کرد و کشتی‌های اسرایل و امریکا را به عقب خواهند راند.

سوریه به زودی خواستار باز پس‌گیری بلندی‌های جولان خواهد شد و به آنجا نیرو‌ خواهد فرستاد.

تمام منطقه به جنگ گرم بر علیه اسرایل، آمریکا و غرب برخواهند خواست.

در کنار جنگ گرم حمایت‌های سیاسی بسیاری کشورهای جهان (اندونزی و مالزی هم حرکت کرده‌اند) وضعیت جهان را تغییر خواهد داد.

از همان ابتدا نوشتم:

این فقط جنگ اسرایل با غزه نیست، این ادامه جنگ اکراین و‌ جنگ غرب استعمارگر زشت سیرت با شرق خواستار رهایی بشر و انسانیت است.

– غرب مذهبی صهیونیستی است که مخصوصا رهبران سیاسی و ثروتمندان آن پذیرفته‌اند سگ‌های کثیف در خدمت یهودیان هستند.

– شرق غیر مذهبی و‌ مجموعه‌ای از کشورها با ادیان، مذاهب و افکار مختلف است.

اخراج نه تنها اسرایل از بعضی کشورها حتی اخراج کشورهای حامی اسراییل از لیبی و به دنبال آن اقدامات بیشتر از طرف بسیاری کشورها و از جمله موضع غیر منتظره ترکیه برعلیه اسرایل و مخصوصا دبیرکل سازمان ملل برعلیه اسرایل (چندی پیش نیز نماینده اسرایل در سازمان ملل را با شکل توهین آمیزی از محل برگزاری اجلاس اخراج کردند) و … نشان از دو قطبی شدن جهان است که به زودی کامل خواهد شد و به شکست غرب و پایان شرم آور استعمارگران غرب پس از چند قرن خواهد انجامید.

۲۶ اکتبر ۲۰۲۳

۴ آبان ۱۴۰۲

الدورت – کنیا

فیلسوف واقعی – مستقل

م. حسن بایگان

USAIran