بازداشت موسس تلگرام در فرانسه!

   پاول دورف موسس تلگرام که می‌دانست در فرانسه تحت تعقیب است و‌ بازداشت خواهد شد و در صورت محکومیت باید سال‌ها در زندان باشد، اینقدر می‌دانست که نباید به آن کشور برود.

پس احتمال اینکه در آذربایجان او را بیهوش کردند و به فرانسه بردند وجود دارد.

   از طرفی ابوظبی قرارداد خرید ۸۰ فروند هواپیمای جنگی با فرانسه را مسکوت گذاشته تا او را آزاد بکنند.

امارات تا چندی پیش علنا در خدمت اسرایل بود ولی حالا دارد تظاهر می‌کند که کاملا زیر کلید اسرایل نیست.

نکته:

   فیلم هایی که در رسانه‌های غربی منتشر نمی‌شود (مثلا فیلم های زیادی که روزانه از جنگ اکراین و روسیه گرفته می‌شود و خسارات زیادی که به ارتش اکراین وارد می‌گردد) در تلگرام گذاشته می‌شود و همه می‌توانند آنها را ببینند. شاید این خوش آیند بعضی کشورها نباشد.

واقعا داستان چیست؟

چه چیزهایی پشت پرده می‌گذرد؟

۲۸ اگست ۲۰۲۴

۷ شهریور ۱۴۰۳

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م. حسن بایگان

دلیل کشتار دیروز ۷۰ نفر در پاکستان!

درگیری نظامی دیروز در پاکستان و کشته شدن حدود ۷۰ نفر توسط عوامل آمریکا و اسرایل!
خط لوله گاز ایران به هند از طریق پاکستان سال‌ها پیش شروع شد و به خط لوله صلح شهرت یافت زیرا باعث می‌گردید که آن دو کشور در مسیر تعامل با یکدیگر پیش بروند. ولی این با سیاست‌های اختلاف بینداز و حاکمیت کن غرب سازگا رنبود.

اقتصاد و زندگی غرب و مخصوصا اسرایل و آمریکا بر پایه جنگ و فقر مردمان جهان است.
پس به انواع ترفندها این پروژه را بستند تا اینکه در ماه‌های اخیر دوباره این پروژه مخصوصا باپیگیری ایران و اینکه پاکستان بابت تاخیر به ایران مقروض شده بود، شروع گردید.


اکنون آمریکا و اسرایل با تسلیح و حمایت لجستیکی عوامل خود ناامنی را در پاکستان دامن میزند. نمونه این کارها از طرف یهودیان حاکم بر آمریکا (اربابان آمریکا و آمریکاییان) بسیار است از جمله انفجار خط لوله گاز نورد استروم که حتی اروپا نتوانست کاری بکند و نشان داد مستعمره‌ای حقیر بیش نیست. ایران مستقل است و می‌خواهد مستقل بماند و به همین دلیل مورد خشم غرب است ولی بطور قطع با همکاری با کشورهای خواهان استقلال و انسانیت پیروز خواهد شد و افول غرب را شاهد خواهیم بود.

 ۲۷ آگست ۲۰۲۴
 ۶ شهریور ۱۴۰۳
اپسالا – سوید
فیلسوف صاحب مکتب
م. حسن بایگان

سوید، جاسوسی، تروریست و دروغگویی!

امروز رادیو سوید در باره داستان اخراج زن و مردی ایرانی صحبت می‌کرد. می‌گفت از مدتها پیش اداره مهاجرت سوید به سازمان امنیت درباره جعلی بودن مدارک آنها و احتمال خطر برای جان یهودیان از طرف آنها هشدار داده بود ولی این سازمان به ماجرا اهمیت نمی‌داد و …

نکته:

 هیچ سازمان امنیتی در دنیا پیگیری هیچ پرونده‌ای را به دیگران اطلاع نمی‌دهد!

آن مرد و زن ایرانی نه ماه در بازداشت بودند و بعد اخراج شدند و …

حالا بعضی نگران ترور از جانب ایران هستند !!!

با کمی دقت در خبر، بینهایت سردرگمی و کذب در آن دیده می‌شود.

اما از همه مهمتر ایران هراسی است و اینکه ایران دو نفر را فرستاده و اینها باید سال‌ها تلاش می‌کردند تا اقامت بگیرند و بعد چند تن یهودی را ترور بکنند و … و بعد چی؟!

۱- اول اینکه یهودیان در سوید هم نمی‌گویند یهودی هستند و‌ کسی از ماهیت آنها آگاه نیست. ضمنا دست هیچ کسی هم به یهودیان ثروتمند و قدرتمند نمی‌رسد.

۲- با کمترین حرکت آنها را بازداشت می‌کردند.

۳- این گونه دروغگویی‌ها از جانب یهودیان سال‌هاست بدون وقفه ادامه دارد اینکه: ایران می‌خواهد آنها را ترور بکند.

۴- هیچ عقل سالمی و مخصوصا فرد سیاسی، ابدا هیچ سودی در این ترورها برای ایران نمی‌بیند.

اما اگر واقعا ایران چنین قصدی داشته باید گفت از احمق هم احمق تر هستند. ولیکن رفتار سیاسی و نظامی ایران در منطقه به وضوح از یک پختگی خبر می‌دهد.

۵- سازمان امنیت و دولت سوید (همانند آمریکا) کاملا در اختیار اسرایل/یهودیان صهیونیست است. اگر داستان واقعیت داشت پدر آنها را در می‌آوردند و در اولین لحظه آنها را به اسرایل می‌دادند و مخصوصا با توجه به اینکه آنها کشور خود را افغانستان (نقل از مسیولین سوید) گفته بودند پیگیری موضوع آنها از جانب ایران با مشکلات زیاد روبرو و‌ در واقع غیر ممکن می‌شد.

۶- سوید شاید از همه جای دیگر در جهان پلیسی تر باشد. تمام کنترل‌ها به صورت کاملا مدرن انجام می‌گیرد. مثلا در حالیکه همه چیز با خرید کارت است (مخصوصا بعضی فروشگاه‌ها ابدا پول نقد قبول نمی‌کنند)، این کنترل مستقیم خرید افراد است که چه چیزی خرید کرده اند پس به آسانی رد افراد مشکوک توسط پلیس گرفته می‌شود که چه می‌خواهند، بکنند.

 در سوید نمی‌توان حتی یک روز و یا شب را در جایی گذراند که پلیس متوجه نشود مخصوصا غیر بومی‌ها تمام مسیر حرکت و محل اقامت و… آنها مشخص است.

نکته:

کلید تمام خانه‌ها مخصوصا اجاره‌ای در اختیار صاحبان است که شرکت‌های بزرگ هستند و به سادگی ماموران امنیتی می‌توانند در غیاب مستاجر وارد آنها بشوند و هرکاری می‌خواهند بکنند از جمله دوربین مخفی و … کار بگذارند.

با توجه به:

– حاکمیت صهیونیست‌ها بر سوید و سازمان امنیت آن.

– دروغ مشخص، قدیمی و‌ همیشگی ترور یهودیان.

– شیوه برخورد با پرونده و اخراج آن افراد (اگر جاسوس و تروریست بودند آنها را برای معاوضه نگه می‌داشت یا به اسرایل می‌داد).

– جنگ سرد و رسانه‌ای میان ایران و سوید که ناشی از جنگ میان ایران و اسرایل است و سوید به عنوان مستعمره از ارباب پیروی می‌کند.

– داستان گرفتن جاسوس از یکدیگر.

– دروغگویی سابقه‌دار سوید.

به این موضوع و سایر ادعاهای دولت وابسته سوید باید کاملا شک کرد.

 سوید آنقدر دروغ گفته که راست آن مشخص نیست. همین اخیرا برای پیوستن به ناتو هرچقدر می‌توانست دروغ گفت و مردم را از خطر حمله روسیه ترساند، در حالیکه ابدا امکان حمله به سوید بی‌طرف از جانب روسیه نبود ولی اکنون سوید مستقیما وارد جنگ شده و جان فرزندان ما را به خطر انداخته است و‌ مسیول خون فرزندان من و ما همین یهودیان حاکم بر سوید هستند.

اما اما!

آیا واقعا آنها تروریست بودند و سوید آنها را بدون سر و صدا به ایران فرستاد؟

اگر چنین است پس در قبال آن چه گرفت؟

کدام یک از تروریست‌های اسرایلی را ایران به سوید تحویل داد؟؟؟

ترورهای زیادی توسط اسرایل/یهودیان در ایران صورت گرفته و تروریست‌ها به غرب و‌ از جمله احتمالا به سوید هم آمده‌اند.

و …

حدس دیگری هم که می‌توان زد:

 اکنون که جنایات یهودیان باعث گردید تا همه جهانیان نسبت به آنها دیدی منفی پیدا کنند آنها می‌خواهند انحراف در افکار ایجاد بکنند. و همچنین از ایران به خاطر حمایت از فلسطین و غزه انتقام کشیده باشند.

نباید فراموش کرد که رفتار زشت دولت وابسته (سوید) به اسرایل، فقط ضد رژیم ایران نیست بلکه ضربه‌ای به تمام ایرانیان و حتی خود سویدی‌ها است.

در هیچ مستعمره‌ای آزادی، دمکراسی، حقوق بشر و … وجود ندارد.

۲۲ مارس ۲۰۲۴

۳ فروردین ۱۴۰۳

اپسالا – سوید

م. حسن بایگان

سوید، ناتو، فقر!

سوید همین هفته به ناتو پذیرفته شد ولی از چند ماه پیش هزینه‌های پیوستن به این اتحادیه جنگ طلب باعث گردید تا بیشتر بودجه‌های فرهنگی قطع شود.

 از همه شوکه کننده‌تر قطع کمک به موسسات فرهنگی بزرگ سراسری سوید بود که اتفاقا هر حزب

سیاسی هم از این موسسات را دارد. به گفته مسیولان این موسسات آنها در همین یکی دو سال آینده تعطیل خواهند شد.

این هنوز ابتدای ابتدا است. به زودی زیر خط فقر و … را هم خواهیم دید.

اما صاحبان کارخانه‌های اسلحه سازی پولدارتر و‌ خوشحال تر خواهند شد. پول‌های (مالیات مردم) که باید صرف مردم از جمله کارهای فرهنگی بشود به صاحبان کارخانه‌های اسلحه سازی پرداخته می‌شود. این دیو صفتان با تبلیغات دروغین درباره امکان جنگ و حمله به سوید عملا سوید را به این دام جنگ و فقر انداختند.

پولدارتر شدن به قیمت خون مردمان!

 روزی روزگاری باید این جانیان حاکم را به دادگاه کشید، همه ثروت آنها را گرفت و به جرم کشتار مردمان به زندان انداخت. آنها فعلا خود را در پشت به اصطلاح دولت‌های انتخابی مخفی کرده‌اند اما این دولت‌ها در واقع و در عمل خدمتگذاران اینها هستند و مسیولیت تمام این جنایات بر عهده همین گروه اندک سرمایه داران حاکم است.

۱۴ مارس ۲۰۲۴

۲۴ اسفند ۱۴۰۲

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب م. حسن بایگان

محاکمه اقتصادی آمریکا در دادگاه‌ها!

سال‌هاست آمریکا بهر بهانه‌ای پول‌های ایران را با استناد به دادگاه‌های کاذب به عوامل خود می‌دهد.

من از سال‌ها پیش نوشتم که ایران باید به این عمل پاسخ مناسب بدهد.

حال ایران نیز همانند آمریکا با حکم یک دادگاه داخلی، یک کشتی آمریکایی را به عنوان غرامت مصادره کرده است.

اینگونه حرکات در برابر آمریکا نه تنها از شاه سابق و‌ هیچ اپوزیسیون کنونی (البته اپوزیسیون واقعی و نه آن عوامل آمریکا که از همین پول‌های ایران به آنها داده می‌شود) از عهده اینگونه کارها بر نمی‌آید بلکه حتی کشورهای بزرگ جهان نیز جرات چنین کارهایی را ندارند. بعضی هم مانند سوید به مستعمره علنی آمریکا تبدیل شده‌اند.

در هیچ مستعمره‌ای ازادی، حقوق بشر، دمکراسی و … وجود ندارد.

۷ مارس ۲۰۲۴

۱۷ اسفند ۱۴۰۲

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م. حسن بایگان

ریشه جنایات (یهودیان و …) در سیستم فکری است!

جنایات یهودیان در غزه (و البته در تمام نقاط جهان) ریشه در کتاب مملو از دروغ و تبلیغات ضد بشری عهد عتیق دارد.

وقتی چنین کتابی مقدس نامیده شده و سرلوحه اعمال قرار می‌گیرد، به غیر از جنایات و اعمال ضد بشری که شاهد آن هستیم، چیز دیگری از پیروان آن نباید انتظار داشت.

از یهودیان احمق‌تر مسیحیان هستند که کتاب مقدس آنها (عهد جدید) دروغ‌های نوشته شده توسط یهودیان است و این عقب افتادگان ذهنی/فناتیکها به این حرف‌ها اعتقاد داشته جنبه تقدس می‌دهند و زمینه تمام جنایات چندین قرن را فراهم کرده‌اند.

رهبران مذهبی مسیحی برای لقمه‌ای نان (خون آلود) دست به هر جنایتی زده و می‌زنند.

برای مبارزه با جنایات ضد بشری باید با ریشه آن افکار یعنی کتبی که سرلوحه اعمال ضد بشری و مشوق جنایات هستند مبارزه کرد.

۱ مارس ۲۰۲۴

۱۱ اسفند ۱۴۰۲

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م. حسن بایگان

به همه کسانی که از فلسفه من پیروی می‌کنند!

پیروی از فلسفه من ساده است:

۱- ناسیونالیست باشید.

 اول از همه به فکر کشور خود بوده، همیشه به  مردم و فرهنگ خود توجه داشته باشید.

۲- شما نباید از قوانین و مقررات کشورهای دیگر پیروی کنید، بلکه قوانین را برمبنای فرهنگ و شرایط جامعه خود تعیین کنید.

۳- مطمین باشید فلاسفه غرب در خدمت سرمایه‌داران بزرگ آنجا هستند و اهدافشان ضد انسانی است.

۴- بر اساس فلسفه من یک گروه هوشمندان/روشنفکران/ دانشمندان تشکیل دهید.

۵- به هیچ دین یا افکار فلاسفه دروغین غربی، اجازه ندهید وارد تشکلات شما بشوند. آنها را بخوانید و از منحرف و غیر انسانی بودن آنها درس بگیرید و خود را بهتر و بهتر بکنید.

۶- از جنگ داخلی برای تغییرات در کشور پرهیز کنید.

۷- با همسایگان سیاست صلح و همزیستی مسالمت آمیز را پیشه کنید.

۸- سعی کنید سطح تحصیلات را بالا ببرید. بدون تحصیلات عالی دانشگاهی نمی‌توانید توسعه یابید و افرادی (مهندسین و …) در صنایع مشغول به کار بشوند و همچنین صنایع را توسعه دهند.

۹- سعی کنید صنعت (پیشرفته) را به کشور بیاورید.

۱۰- تلاش کنید با کشورهای آزاد و مخالف استعمار/استثمار مانند چین، ایران، روسیه و … بیشترین روابط و همکاری را داشته باشید.

توجه:

کشورهای غربی سعی می‌کنند دولت‌های طرفدار خود را بر شما حاکم بکنند و کلیساهای زیادی را برای شستشوی مغزی به کشورهای شما بیاورند؛ در مقایسه با چین، این کشور هیچ مداخله‌ای در مشکلات سیاسی داخلی شما ندارد (تلاش نکرده دولت طرفدار چین را بر کشورهای شما حاکم بکند) و هرگز سعی در تغییر مذهب شما نداشته است.

این نکته به سادگی نیت غیر انسانی (استعماری/استثماری) غرب را نشان می‌دهد.

۱۱- هرگز به غرب به خصوص اسرائیل و صهیونیست‌ها اعتماد نکنید. اگر این کار را بکنید، همواره باید منتظر باشید که در کشورتان اتفاقات بسیار بدی تا حد جنگ داخلی و تجزیه بیفتد.

حاکمیت‌های غرب، تفکر استعمارگری و غارت را در خون خود دارند.

۱۲- کلیساها و کنیسه‌های یهودیان و فعالیت‌های آنها را در کشورهای خود متوقف کنید. اینها در خدمت استعمارند، و حتی در حال جمع آوری اطلاعات در مورد کشور شما و ارسال آن به غرب هستند. سپس وقتی آنها (غرب و اسرائیل) می‌خواهند جنگ داخلی راه بیندازند، بر مبنای آن اطلاعات  می‌دانند کدام مردم حاضرند سلاح به دست بگیرند و جنگ را شروع کنند.

کلیساها جاسوسی می کنند و تمام آمار کشور شما را به غرب می‌فرستند. با این اطلاعات آنها می‌دانند که در کشورهای شما چه کاری را و چگونه انجام دهند.

۱۳- کلیساها با شستشوی مغزی و فرو کردن خرافات در مغز مردمان از آنها “برده فکری” می‌سازند. برده فیزیکی کار بدنی می‌کند ولی برده فکری حاضر است دست به هر جنایتی بزند.

۱۴- من “جنبش روشنفکری – ایران” را پایه گذاری کردم.

شما هم می‌توانید در کشورهای مختلف “جنبش روشنفکری – …( نام کشور شما)” را شروع کنید.

در آفریقا افراد عاقل و باهوش زیادی دیدم. آنها از استعمار= استثمار و سو استفاده توسط مذهب/کلیسا خسته شده‌اند.

شما دیگر به دین (مسیحیت) که پایه تمام غارت‌ها و انحرافات است، نیازی ندارید، در عوض می‌توانید از فلسفه من پیروی کرد.

شما هوشمندان/ متفکران/ آزاداندیشان باید همدیگر را پیدا کرده و تشکلات صنفی=سیاسی ایجاد کنید.

مراقب باشید:

ماموران صهیونیست، فراماسونری، کلیساها، باشگاه شیرها، باشگاه روتاری و … در گروه شما وارد نشوند. آنها با ماموریت جاسوسی و خرابکاری می‌آیند تا گروه شما را نابود کنند.

وقتی شما یک گروه افراد برجسته متفکر را تشکیل دادید، هر اقدامی (مثلا نامه، اعلامیه و …) توسط یک گروه هوشمند می‌تواند کشور را تحت تاثیر قرار دهد، و هیچ دولتی نمی‌تواند برای یک گروه صلح آمیز، مشکل ایجاد کند. حتی ملی‌گرایان در دولت، ممکن است از شما حمایت کنند و به شما به پیوندند.

اشاره:

در سفر به آفریقا با همه دانشگاه‌ها و اساتید آنها صحبت داشتم و همچنین مردمان زیادی را ملاقات کردم. انها مردمانی بسیار باهوش و خسته از استعمار  هستند و از من خواستند راهنمایی‌هایی برای رهایی و توسعه به آنها بکنم‌. این نوشته ابتدا به انگلیسی برای آنها نوشتم و فرستادم اما قول دادم که در آینده توضیحات بیشتری بدهم. نوشته من با استقبال زیاد این اساتید و بسیاری مردمان دیگری که ملاقات کردم روبرو شد. البته این سخنان راهنمای همه کشورها خواهد بود، حتی مردمان غرب که تحت سلطه استعماری سرمایه داران و کلیساها/کنیسه‌ها تنها بردگانی گیج و شستشوی مغزی شده هستند.

۲۸ فوریه ۲۰۲۴

۹ بهمن ۱۴۰۲

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م.حسن بایگان

ریشه جنایات ضد بشری در جهان کجاست!

مردمان غرب با دیگران جنگ ندارند و مایل به غارت جهان نیستند، بلکه یهودیان صهیونیست حاکم بر غرب و مسیحیان صهیونیست که بر مبنای انجیل خود را سگان در خدمت اربابان (یهودیان) می‌دانند، جنگ‌های جهان را برای غارت به راه می‌اندازند.

برای برقراری صلح و انسانیت در جهان باید مسیحیت و یهودیت را افشا و به عنوان کانون تفکر جنایات از میان برد.

۲۷ فوریه ۲۰۲۴

۸ اسفند ۱۴۰۲

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م. حسن بایگان

حاکمیت در غرب ضد خواسته‌های مردم عمل می‌کند!

در کشورهای غربی میلیون‌ها نفر تظاهرات می‌کنند ولی حاکمیت آنها که برمبنای انجیل خود را سگ یهودیان می‌داند نمی‌تواند برعلیه ارباب حرکت کند. اینجاست که این کشورها از مستعمره هم بدتر هستند.

در هیچ مستعمره‌ای آزادی، دمکراسی، حقوق بشر … وجود ندارد.

پس در اولین قدم باید با این ادیان مسیحیت و یهود که پایه نژادپرستی و جنایات ضد بشری هستند مبارزه کرد.

۱۲ فوریه ۲۰۲۴

۲۳ بهمن ۱۴۰۲

آروشا – تانزانیا

فیلسوف صاحب مکتب

م. حسن بایگان

فلاسفه عقب افتاده ذهنی!

عقب افتادگی فقط  دنباله روی از ادیان نیست.

آنانی که اکنون خود را فیلسوف می‌نامند ولی از به اصطلاح فلاسفه غرب پیروی می‌کنند، از دنباله روان ادیان عقب افتاده تر هستند.

فلاسفه غرب کاذب، ضد عقل، ضد فلسفه و ضد انسانیت هستند، آنان در خدمت سرمایه‌داران بزرگ مخصوصا یهودی صهیونیست قلم زدند و می‌زنند.

در این دوران که ادیان (بیشتر در غرب و نه امثال آفریقا که به سادگی توسط ادیان هرکاری در آن کشورها می‌کنند) جایگاه مردمی ندارند، سرمایه داران بزرگ کتب فلاسفه کاذب غرب را به صدها زبان دنیا ترجمه کردند تا هم اذهان مردمان را شستشو بدهند و هم پول خوبی بدست بیاورند.

 به همین دلیل است که بیشتر آنان یهودی صهیونیست (دانسته یا نادانسته) هستند.

۲۳ فوریه ۲۰۲۴

۴ بهمن ۱۴۰۲

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م. حسن بایگان

USAIran