حملات سایبری اسرایل بر علیه آمریکا و اروپا هم خواهد بود!


اینترنت در ارتش آمریکا مورد استفاده بود تا اینکه به این فکر افتادند از آن برای جاسوسی ارزان و بسیار گسترده استفاده بکنند. ولی چون هدفمند آن را در اختیار شرکت‌های خصوصی گذاشتند یهودیان صهیونیست حاکم بر آمریکا بیشترین موقعیت را به دست آوردند و عوامل خود مانند بیل گیتس و ذاکر بری و … را مسیول آنها کردند.
از طرف دیگر این یهودیان صهیونیست می‌دانستند که برای کنترل آمریکا و اروپا باید پایگاهی مستقل و خارج از این کشورها داشته باشند و بهترین جا را با توجیهات مسخره مذهبی فلسطین انتخاب کردند و نام آنرا اسرایل گذاشتند.
اسرایل در اساس کشور نیست بلکه پایگاه نظامی و جاسوسی یهودیان صهیونیست است تا با خیال راحت و بدون ترس از اینکه زمانی غرب از استعمار صهیونیست‌ها رها بشود و استقلال خود را به دست بیاورد و در نتیجه بر دستگاههای جاسوسی و نظامی و … دسترسی پیدا بکند، به برنامه‌های ضد بشری خود ادامه بدهند. هرگاه نیز احتمال فروپاشی آنها پیش آمد همه چیز را بسوزانند یا منفجر بکنند و مدرکی باقی نگذارند.
پس اسرایل به عنوان پایگاه جاسوسی و برنامه‌ریزی ها برای ایجاد جنگ در جهان و … آخرین دژ آنهاست و فروپاشی اسرایل نابودی سرمایه‌داران یهودی صهیونیست حاکم بر امریکا، اروپا و … را هم به دنبال دارد.
باید مطمین بود که مرکز اصلی سرورهای بیشماری که در دنیا وجود دارند در اسرایل است. پس اسرایل تمام اسرار غرب را هم به خوبی می‌داند و همان کنترلی که بر لبنان و حزب الله نشان داد بر آمریکا و اروپا و سایر کشورهای زیر کلید خود را هم دارد.
بی دلیل نبود که چین و تا حدودی روسیه اقداماتی برای جدا شدن از این سیستم انجام دادند و بعضی چیزها مانند واتس اپ در چین ممنوع شد و چیزهایی از خودشان را جانشین کردند.
در ایران نیز تلاشهایی شد ولی عوامل غربگرای ایران که حتی در مقام ریاست جمهوری هم نشستند با استقلال ایران (از جمله در حوزه اینترنت و …) مخالفت می‌کردند و در این چند ساله حتی کار را به درگیری‌های مسلحانه کشاندند و از انواع شعارهای دروغین (زن، زندگی، آزادی) نیز استفاده کردند.‌ شعارهایی که از همین دستگاههای جاسوسی اسرایل بیرون آمد.

غرب (امریکا، اروپا, کانادا و وابستگان آنها) باید بدانند که مستعمره هستند و در هیچ مستعمره‌ای، استقلال، آزادی و حقوق بشر وجود ندارد بلکه بردگی است.

نکته مهم تکمیل کننده:
در انجیل دوبار یهودیان از زبان عیسی مسیح نوشته‌اند: فقط یهودیان انسان هستند و بقیه سگ‌های کثیف که باید ته مانده یهودیان را بخورند. در نتیجه کلیساها و مسیحیان مانند شاهان، وزرا، سرمایه‌داران و … پذیرفته‌اند که سگ کثیف در خدمت یهودیان هستند. اینها که چنین هستند و انسان نیستند در مقامی نیستند تا درباره آزادی، دمکراسی، حقوق بشر و … صحبت بکنند تا آنگاه که اعلام بکنند انسان هستند و در نتیجه انجیل را نفی می‌کنند.

۲۱ سپتامبر ۲۰۲۴
۳۱ شهریور ۱۴۰۳
اپسالا ـ سوید
فیلسوف صاحب مکتب
م. حسن بایگان

USAIran