چه کسانی مسیول جنایات بین المللی هستند!

   سرمایه‌داران بزرگ یهودی صهیونیست که غرب (آمریکا، اروپا، کانادا…) را به زیر سلطه کامل خود دارند و حاکمان واقعی هستند از اینکه مردمان جهان را فریب می‌دهند و در بدترین حالت ضد غربی بودن، دولت‌های آنها (آمریکا، انگلیس، فرانسه، کانادا …) را محکوم می‌کنند خیلی خوشحال هستند. آنها نیروی زیادی گذاشتند تا علیرغم اینکه عامل تمام جنگ‌ها و کشتارها و فقر و فلاکت مردم خودشان هستند از زیر تیغ محاکمه به در بروند و انگشت اتهام بر کشورها اشاره شود و نامی از آنها برده نشود.

باید این اشتباه بزرگ را اصلاح کرد.

آمریکا و غرب کیست و چیست؟

   آیا مردمان ساکن این کشورها که خود اولین اسیران و بردگان این استعمارگران هستند باید غرامت جنایات سرمایه داران انگشت شمار را بدهند؟

   شاید بعضی مردمان هم با حمایت‌هایشان از این افراد مقصر باشند، اما اساسا باید تمام خسارات وارده در تمام این جنگ‌های دهه‌های اخیر محاسبه شده و از این سرمایه داران دریافت بشود.

همچنین اینکه آمریکا زیر تعهد خود در بازپرداخت طلا در برابر دلار زد نیز باید به محاکمه کشیده بشود و البته در این مورد نیز مردمان آنجا نقشی نداشتند بلکه همان یهودیان صهیونیست و مسیحیان صهیونیست حامی آنها که صاحبان بانک‌ها بودند و هستند و تمام این توطیه ها را برعلیه تمام کشورهای جهان ریختند باید خسارات وارده را باز پس بدهند و براساس همان تعهد نوشته شده معادل آن مقدار دلار نوشته شده طلا بدهند.

۱۱ نوامبر ۲۰۲۳

۲۰ آبان ۱۴۰۲

کامپالا – اگاندا

م. حسن بایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

USAIran