شکاف در میان یهودیان! ایران و روسیه چه باید بکنند!!

دلیل قدرت یهودیان جمع شدن زیر پرچم صهیونیسم و زیر کلید چند سرمایه دار بزرگ رفتن بود.

تعدادی یهودیان که از این داستان پیروی نمی‌کردند راه چاره یا تنها الترناتیو را در کمونیسم می‌دیدند.

اکنون شکاف میان سرمایه داران بزرگ یهودی بسیار بزرگ و غیر قابل برداشتن شده است. این نکته را در آمریکا و تقابل علنی آنها که در دو حزب دمکرات و جمهوری خواه جمع شده‌اند به روشنی می‌توان دید. شکل خشن آن در اسرایل دیده می‌شود.

جناح به رهبری ناتان یاهو در اسرایل سعی دارد با راه اندازی یک جنگ بزرگ و مستقیم منطقه‌ای و با حملاتی به زیرساخت‌های ایران نه تنها شکست را به ایران تحمیل بکند بلکه نیروهای یهودی مخالف خود را هم زیر کلید بگیرد.

راه مقابله!

اکنون ایران یکی از بزرگترین نقش‌های تعیین کننده قدرت در جهان را بازی می‌کند. هیچ کشور دیگری حتی روسیه و چین چنین نقش و قدرتی را ندارند. حتی این دو کشور نیز برای پیروزی بر آمریکا و اروپا نیازمند ایران هستند، بسیار بیشتر از آنکه ایران نیازمند آنها باشد. این نکته بواسطه اینست که ایران در قلب مرکز جهان قرار دارد و نیروهای نیابتی اش در منطقه قدرت دارند. و برخلاف تصویر ارایه شده توسط اسرایل، ایران روزانه قوی‌تر می‌شود.

ایران نباید وارد جنگ مستقیم با اسرایل (که در واقع جنگ با آمریکا خواهد بود) بشود.

جنگ فرسایشی باعث گسترش شکاف درونی اسرایل می‌شود.

نکته:

شاید حدود ۹۰ در ۱۰۰ یهودیان کنونی یهودی واقعی (نژادی) نیستند بلکه دین اشان یهودیت است و در صد بالایی از آنهایی که به اسرایل آمده‌اند از فقیران کشورهای غربی هستند که با وعده خانه و پول به یهودیت گرویدند و بزرگترین جنایات و کشتارها از مردمان منطقه را هم همین افراد انجام می‌دهند.

با ادامه جنگ فرسایشی بسیاری از این مردمان فلسطین را ترک خواهند کرد.

دوم اینکه آنهاییکه چند قرن پیش در اروپای شرقی (قزاقستان، لهستان، مجارستان، اکراین …) به یهودیت گرویدند و در یک اتحاد نانوشته اسرایل را به عنوان مرکزی جاسوسی و نظامی ایجاد کردند اکنون بواسطه همان ریشه دچار تفرقه نژادی شده‌اند.

یهودیان آلمان، انگلیس، لهستان، اکراین، مجارستان، بلغارستان، قزاقستان و … با هم اختلاف نژادی پیدا کرده‌اند.

این از نکاتی است که مخالفین اسرایل باید در سیاست‌هایشان کاملا در نظر بگیرند.

نکته در باره روسیه:

روسیه را در دام جنگ با اکراین انداختند. کسینجر یهودی که شاید عاقل‌ترین سیاستمدار غرب بود حدود یک دهه پیش راه حل برای جلوگیری از جنگ را ارایه کرد. ولی جناح جنگ طلب او را طرد کردند، اما چین در آخرین روزهای عمرش برایش مراسم بزرگی برپا کرد.

حال روسیه در جنگ اکراین گرفتار آمده. یکی از راه‌های نجات او و پایان جنگ، کنار گذاشتن یهودیان درون حاکمیت است.

یهودیان بشر دوست و مخالف با جنایات یهودیان صهیونیست که اکنون کمونیست را هم الترناتیو دروغین یافتند، می‌توانند همانند بسیاری دیگر با پیروی از نظرات فلسفی من مسیری برای رسیدن به مقام انسانی را طی بکنند.

۲۰ سپتامبر ۲۰۲۴

۳۰ شهریور ۱۴۰۳

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م. حسن بایگان

USAIran