جنایت در شاه چراغ

اعدام انقلابی عوامل کثیف، توطیه گر و جنایتکار رژیم در حرم شاه چراغ!
انتقام خون مردم دلاور ایران از عوامل رژیم جنایتکار در شاه چراغ گرفته شد.

چهارشنبه ۴ آبان یک جنایتکار شستشوی مغزی شده داعشی با سلاح جنگی کلاشینکف به حرم شاه چراغ حمله کرد و ۱۳ نفر را کشت و تعداد بیشتری را زخمی کرد. اما بیشتر آن دسته سازمانها و مردمانی که به گفته خودشان برای آزادی و … هرکاری می‌کردند نه تنها آنرا محکوم نکردند و حتی تسلیت نگفتند!؟ بلکه خیلی ساده و بی خیال آنرا به رژیم نسبت دادند و از روی آن گذشتند.

نکته مهم اینجاست که حتی اگر رژیم هم اینکار را کرده باشد باید و باید تسلیت گفته شود و اعلام همدردی باز بازماندگان و‌کل جامعه گردد و این جنایت محکوم بشود. اینگونه جنایات از جانب هر گروهی باشد ابدا قابل توجیه نیست و آنانی هم که بهر دلیلی چشم بر روی این جنایات می بندند به نوعی مستقیم جنایت را تایید می‌کنند‌.

اینجا کودک کشی هم صورت گرفته، پس چرا کودک کشی محکوم نشد.

تقدیس جنابت از خود جنابت بدتر است.
این جنایات در هر کجای دنیا و توسط هر گروهی و‌ تحت هر نامی صورت بگیرد محکوم است.
و آن کسانیکه میان جنایت های در خیابان‌ها ( توجه شود که هر دو طرف، رژیم و تظاهر کنندگان که آدم کشتند محکوم هستند) با سایر جنایات و به طور مشخص این جنایت بسیار زشت، تفاوت اینچنینی قابل شدند خود محکوم هستند و جایی برای ابراز وجود و اینکه خود را مدافع آزادی، دمکراسی، حقوق بشر، دفاع از حقوق زنان، کودکان و هرکسی و هر موقعیت شغلی بنامند و دیگری را محکوم بکنند باقی نمی‌گذارند و‌ نگذاشتند. بلکه خود در جایگاه محکوم و ضد بشری قرار گرفته اند.

سوال اینجاست: آیا مردمانی که به مراکز مذهبی می‌روند همه عوامل رژیم هستند و باید نابود بشوند؟!
اگر چنین است پس باید گفت که بیشترین درصد مردم کشور به این مراکز می‌روند، پس رژیم دارای اکثریت قاطع مردم به عنوان حامی و پشتیبان است و در نتیجه باید او را کاملا برحق دانست.
اما چنین نیست، بسیاری از مردمانی که به مراکز مذهبی می‌روند بیرون از رژیم و از منتقدان رژیم و حتی از جناح‌های مختلفی از حاکمیت هستند.
صحبت بر اینست که در میان کشته شدگان، زخمی‌ها و سایرین که در حرم شاه چراغ بودند و‌ بیم جان داشتند، مردمانی با افکار و خواست‌های مختلف بوده و حتی مخالف خامنه‌ای که شاید در تظاهرات هم بوده‌اند، وجود داشتند.
در چنین اماکنی در تمام دنیا حتی لامذهب ها و ضد مذهب ها و از ادیان دیگر و توریست ها نیز می‌روند.
شاید یکی از دلایل پایان اعتراضات و اغتشاشات همین عکس العمل زشت گردانندگان به این جنایت بود!

رفتار بی تفاوت مخالفین خامنه‌ای به این کشتار وحشیانه و کاملا غیر انسانی نشان داد که:
۱- جنگ روانی که گردانندگان این وقایع براه انداخته بودند موفق بوده است.
اینجا با صراحت تمام همانطور که همیشه گفته بودم باز می‌گویم این جریانات کاملا سازماندهی شده از طرف غرب و بنیاد جرج سوروس و انقلابات رنگی بود.
این گردانندگان کاملا حرفه ای و با تجربه، آنچنان معترضان را شستشوی مغزی داده اند که انسانیت را فراموش کرده اند و در حالیکه از طرفی برای مرگ یک نفر از این طرف قضیه حاضر به کشته دادن بیشتری می‌شدند، اما کشته شدن این تعداد هموطنان را نادیده گرفتند و محکوم نکردند و حتی ابراز همدردی هم نکردند.
۲- تعدادی ممکن است منکر شستشوی مغزی شدن بشوند، اگر چنین است؛ استدلال آنها درباره این سکوت چیست؟ می‌گویند رژیم خود اینکار را کرده است؟
خوب چرا در برابر این جنایت رژیم سکوت می‌کنید؟ مثل سابق به خیابان‌ها می آمدید و طلب خون آنها را از رژیم می‌کردید؟

ولی سکوت بی بی سی و ایران اینترناسیونال و غرب این مردمان را هم ساکت کرد و خیابان‌ها تهی شد. یعنی آنها گردانندگان بودند.

نکته:
بگذارید یک حدس دیگر را هم در این میان مطرح کنم شاید این نیز دلیلی باشد بر وقایع اخیر، و آن “امضا قرارداد مرز دریایی/ گازی میان لبنان و اسرایل” در همان روزها بود.
این نیز احتمالی است که اسرایل، ایران را به آشوب کشید تا به حزب الله لبنان فشار بیاورد و قرارداد مرز گازی/دریایی میان دو کشور که به نوعی پذیرش اسرایل بود و در ضمن گاز اسرایل و قسمتی از اروپا را تامین می‌کند، را بپذیرد.
حال حتی اگر این حدس کاملا غلط باشد اما بقیه استدلالات جای خود را کاملا حفظ کرده اند.

در این ماجراهای اخیر صدایی از اصلاح طلبان در نیامد و فقط این چند روز اخیر بود که آقای خاتمی یک موضعی ضعیف گرفت ولی سایر آنها مخصوصا آقای روحانی چیزی نگفت حتی درباره کشتار شاه چراغ هم سکوت کرد.

سازمان‌ها و افراد مدعی آزادی‌خواهی برای ایران (که نشان دادند میان ایران و مردم ایران تفاوت می بینند) در چنین شرایطی به جای محکوم کردن این جنایت سعی تمام و کمال برای این گذاشتند تا رژیم را محکوم نشان بدهند، به قول معروف در میان آتش سوزی به جای خاموش کردن آتش به دنبال آتش افروز می‌رفتند.
اما اگر در این مورد هم مطمین بودند باید موضوع را از طریق سازمان‌های بین‌المللی پیگیری می کردند.
چگونه است که می‌توانند برای حذف تیم فوتبال ایران از مسابقات جهانی اینهمه نیرو بگذارند و وکلای خبره و بسیار گران قیمت بین‌المللی استخدام بکنند و رهبران کشورهای غربی را بسیج بکنند ولی برای جان اینهمه مردم که بگفته خودشان سند هم رو‌ می‌کردند، هیچ‌قدمی برنداشتند بلکه آنرا خفه کردند؟

از نظر عقلی، منطقی، حقوقی و سیاسی آن سروصداهای محکوم کردن رژیم در کشتار شاه چراغ و عدم پیگیری واقعی، معنایش اینست که اینها خود می‌دانند که دروغ می‌گویند و اینکار یعنی پایمال کردن خون این تعداد مردمان (و از جمله زنان و‌کورک کشی) و بی اهمیت بودن به وضعیت کشور و حتی فراتر از آن خواستار نابودی کشور و تجزیه آن بودن.

بی بی سی، ایران اینترناسیونال، جورج سوروس و… و پیروان اشان نشان دادند که هیچ دلواپسی برای کشور و مردم ندارند.

جوانانی خام بدون هیچ دانش سیاسی و اجتماعی را به خیابان‌ها آوردید و به کشتن دادید و بعد که این جنایت شاه چراغ را انجام دادید همه چیز را کنار گذاشتید.
شما محکوم به جنایت علیه مردم ایران هستید.

همینجا تاکید می‌کنم:
هیچکدام از پیروان فلسفی من نباید در هیچ اعتراض خشونت آمیزی شرکت بکند، اگر شخصی چنین کرد، یکی از پایه‌های اصلی فلسفی من را خراب کرده است و دیگر نمی‌تواند مدعی پیروی آن باشد.

پس نوشت:
این مطلب را ۲۹ اکتبر – ۷ آبان شروع کردم، و امروز ۳۱ اکتبر – ۹ آبان در سایتی دیدم که عکس آن جنایتکار شستشوی مغزی شده را داعش در کنار پرچم اشان منتشر کرده اند.

اما نباید فراموش کرد که داعش را آمریکا و اسرایل ایجاد کردند. ایران آنها را تا پای نابودی کامل برد ولی دوباره آمریکا و اسرایل آنها را به افغانستان منتقل کردند تا از آنها استفاده ببرند. شخصا در تماس با دوستان بسیار فعال سیاسی عرب از تمام کشورهای عرب زبان و حتی از شمال آفریقا مانند سودان و … از همان چند سال پیش صحبت می‌کردم، همه معتقد بودند رهبری داعش در اسرایل در سازمان امنیت آنجا و یهودی صهیونیست هستند.

۲۹ اکتبر ۲۰۲۲
۷ آبان ۱۴۰۱
تبلیس – گرجستان

USAIran