به همه کسانی که از فلسفه من پیروی می‌کنند!

پیروی از فلسفه من ساده است:

۱- ناسیونالیست باشید.

اول از همه به فکر کشور خود بوده، همیشه به مردم و فرهنگ خود توجه داشته باشید.

۲-شما نباید از قوانین و مقررات کشورهای دیگر پیروی کنید، بلکه قوانین را برمبنای فرهنگ و شرایط جامعه خود تعیین کنید.

۳- مطمین باشید فلاسفه غرب در خدمت سرمایه‌داران بزرگ آنجا هستند و اهدافشان ضد انسانی است.

۴- بر اساس فلسفه من یک گروه هوشمندان/روشنفکران/ دانشمندان تشکیل دهید.

۵- به هیچ دین یا افکار فلاسفه دروغین غربی، اجازه ندهید وارد تشکلات شما بشوند. آنها را بخوانید و از منحرف و غیر انسانی بودن آنها درس بگیرید و خود را بهتر و بهتر بکنید.

۶- از جنگ داخلی برای تغییرات در کشور پرهیز کنید.

۷- با همسایگان سیاست صلح و همزیستی مسالمت آمیز را پیشه کنید.

۷- سعی کنید سطح تحصیلات را بالا ببرید. بدون تحصیلات عالی دانشگاهی نمی‌توانید توسعه یابید و افرادی (مهندسین و …) در صنایع مشغول به کار بشوند و همچنین صنایع را توسعه دهند.

۸- سعی کنید صنعت (پیشرفته) را به کشور بیاورید.

۹- تلاش کنید با کشورهای آزاد و مخالف استعمار/استثمار مانند چین، ایران، روسیه و … بیشترین روابط و همکاری را داشته باشید.

توجه:

کشورهای غربی سعی می‌کنند دولت‌های طرفدار خود را بر شما حاکم بکنند و کلیساهای زیادی را برای شستشوی مغزی به کشورهای شما بیاورند؛ در مقایسه با چین، این کشور هیچ مداخله‌ای در مشکلات سیاسی داخلی شما ندارد (تلاش نکرده دولت طرفدار چین را بر کشورهای شما حاکم بکند) و هرگز سعی در تغییر مذهب شما نداشته است.

این نکته به سادگی نیت غیر انسانی (استعماری/استثماری) غرب را نشان می‌دهد.

۱۰- هرگز به غرب به خصوص اسرائیل و صهیونیست‌ها اعتماد نکنید. اگر این کار را بکنید، همواره باید منتظر باشید که در کشورتان اتفاقات بسیار بدی تا حد جنگ داخلی و تجزیه بیفتد.

حاکمیت‌های غرب، تفکر استعمارگری و غارت را در خون خود دارند.

۱۱- کلیساها و کنیسه‌های یهودیان و فعالیت‌های آنها را در کشورهای خود متوقف کنید. اینها در خدمت استعمارند، و حتی در حال جمع آوری اطلاعات در مورد کشور شما و ارسال آن به غرب هستند. سپس وقتی آنها (غرب و اسرائیل) می‌خواهند جنگ داخلی راه بیندازند، بر مبنای آن اطلاعات می‌دانند کدام مردم حاضرند سلاح به دست بگیرند و جنگ را شروع کنند.

کلیساها جاسوسی می کنند و تمام آمار کشور شما را به غرب می‌فرستند. با این اطلاعات آنها می‌دانند که در کشورهای شما چه کاری را و چگونه انجام دهند.

۱۲- کلیساها با شستشوی مغزی و فرو کردن خرافات در مغز مردمان از آنها “برده فکری” می‌سازند. برده فیزیکی کار بدنی می‌کند ولی برده فکری حاضر است دست به هر جنایتی بزند.

من “جنبش روشنفکری – ایران” را پایه گذاری کردم.

شما هم می‌توانید در کشورهای مختلف “جنبش روشنفکری – …( نام کشور شما)” را شروع کنید.

در آفریقا افراد عاقل و باهوش زیادی دیدم. آنها از استعمار= استثمار و سو استفاده توسط مذهب/کلیسا خسته شده‌اند.

شما دیگر به دین (مسیحیت) که پایه تمام غارت‌ها و انحرافات است، نیازی ندارید، در عوض می‌توانید از فلسفه من پیروی کرد.

شما هوشمندان/ متفکران/ آزاداندیشان باید همدیگر را پیدا کرده و تشکلات صنفی=سیاسی ایجاد کنید.

مراقب باشید:

ماموران صهیونیست، فراماسونری، کلیساها، باشگاه شیرها، باشگاه روتاری و … در گروه شما وارد نشوند. آنها با ماموریت جاسوسی و خرابکاری می‌آیند تا گروه شما را نابود کنند.

وقتی شما یک گروه افراد برجسته متفکر را تشکیل دادید، هر اقدامی (مثلا نامه، اعلامیه و …) توسط یک گروه هوشمند می‌تواند کشور را تحت تاثیر قرار دهد، و هیچ دولتی نمی‌تواند برای یک گروه صلح آمیز، مشکل ایجاد کند. حتی ملی‌گرایان در دولت، ممکن است از شما حمایت کنند و به شما به پیوندند.

اشاره:

در سفر به آفریقا با همه دانشگاه‌ها و اساتید آنها صحبت داشتم و همچنین مردمان زیادی را ملاقات کردم. انها مردمانی بسیار باهوش و خسته از استعمار هستند و از من خواستند راهنمایی‌هایی برای رهایی و توسعه به آنها بکنم‌. این نوشته ابتدا به انگلیسی برای آنها نوشتم و فرستادم اما قول دادم که در آینده توضیحات بیشتری بدهم. نوشته من با استقبال زیاد این اساتید و بسیاری مردمان دیگری که ملاقات کردم روبرو شد. البته این سخنان راهنمای همه کشورها خواهد بود، حتی مردمان غرب که تحت سلطه استعماری سرمایه داران و کلیساها/کنیسه‌ها تنها بردگانی گیج و شستشوی مغزی شده هستند.

۲۸ فوریه ۲۰۲۴

۹ بهمن ۱۴۰۲

اپسالا – سوید

فیلسوف صاحب مکتب

م.حسن بایگان

USAIran