بعضی از مطالبی که در فیس بوک نوشته ام


انیشتین و درمان بیماری کرونا
اکنون چند ماه است ویروس کرونا و بیماری و مرگ ناشی از ان سرخط تمام خبرهای کلیه رسانه های دنیاست. اما در این میان هیچ اسمی از نابغه بزرگ عالم بشریت انیشتین و تزهای او نیست و کلا نام او به کناری رفته است. چرا؟ اگر تیوری های او آنقدر ارزشمند بود پس چرا در اینجا بکار نمی‌ رود؟
دلیل اش بسیار ساده است. آنچه انیشتین ارایه داد مربوط به قسمتی از علوم گسترده امروزی است که در علوم گسترده پزشکی، آزمایشگاهی، کشاورزی، ساختمان، صنعت و… بکار نمی اید. پس تیوری بسیار عظیم و گسترده ای نیست. 
در مقابل آن کارهای پاستور دنیای دیگری در علوم آزمایشگاهی و … باز کرد که کمک های اساسی به پزشکی و نجات جان انسان‌ها کرد امری که اکنون همه مردم نیاز و ارزش انرا می دانند و همه چشم براه راه نجات از طرف آزمایشگاهها می باشند. 
همچنین پاپن با استفاده از نیروی بخار درهای دنیای صنعتی را بر جهان گشود. کارهای این دو بر تحولات زندگی بشر بسیار تاثیر گذارتر بودند.
از طرفی همه اهل مطالعه و عقل میدانند که انیشتین تیوری نسبیت را از روی میز پانکره دزدید درحالیکه پانکره در حال تحقیق بیشتر بود که ایا واقعا این تیوری درست است یا نه. حال نیز ثابت شده که درست نبوده ولی متاسفانه عالم علم فیزیک گرفتار انست تا بمرور انرا پاک کند. همچنین فیزیک کوانتومی دربرابر آن فیزیک کلاسیک قد علم کرده و از زاویه دیگری انرا کنار میزند.
اما انیشتین را آنانی بزرگ کردند که امثال داوود، سلیمان و سایر یهودیان (فقط یهودیان را که نوعی نژادپرستی است) را بزرگ کردند و به آنها جوایزی بین المللی هم داده و می‌دهند. این عمل ضد انسانی تمسخر انسانیت است.
قدرت رسانه ها آنقدر زیاد است که عقل انسان‌ها را کامل در اختیار می گیرد بطوریکه حتی فکر میکنند همه چیز را میدانند.
برای درک بیشتر این نکته به نوشته من در باره مولوی مقاله “ کیر را دیدن و کدو را ندیدن” نگاه کنید.
حسن بایگان 
آوریل ۲۰۲۰


تغاری بشکنه ماستی بریزه…
داستان ویروس کرونا باعث شده که بسیاری مسایل بین المللی و درونی کشورها مخفیانه یا بی سروصدا پیش برود.
بزرگترین و‌مجهزترین بیمارستان سوید که دولتی بود بدون سر‌صدا فروخته شد. تنها در یک خبر بسیار کوتاه در رادیو سوید آمد آنهم به صورتی که انگار ابدا موضوع مهمی نیست؛ گفته شد که بیمارستان کارولینای استکهلم فروخته شد و خریدار یک زن است اما مسئولین اطلاعات بیشتری نداده اند.
عقیده سیاسیون برآنست که خانم خریدار این بیمارستان (که می‌تواند ده ها میلیارد کرون قیمت داشته باشد) اینهمه پول را از حسابش نپرداخته بلکه در زدوبندهای بزرگ اقتصادی از بانکها گرفته (یعنی پول مردم) و به دولت داده و…
بله اینها خانواده هزار فامیل نیستند بلکه چند خانواده محدود هستند که صاحبان بانک‌ها، صنایع و… همه چیز سوید و‌در واقع مالک و حاکم سوید هستند.
عاقبت مردمان سوید ابدا معلوم نیست و می‌تواند به بزرگترین فاجعه تبدیل بشود. تمام پول مردمان در بانکهاست که آنها کنترل تمام و کمال دارند و تجارت و صنعت نیز در دست همان باند صهیونیستی است که بانک‌ها را دارند و حالا کار به بیمارستان‌ها کشیده. در نتیجه همه زندگی کردم در اختیار چند یهودی صهیونیست انگشت شمار است.
در پشت پرده در کشورهای ثروتمند دزدی های بزرگ و آنقدر بزرگ صورت می‌گیرد که کسی به عقلش نمیرسد و یا توانش برای برخورد با آنها ابدا کافی نیست. 
دولت‌ها در غرب فقط اجازه دارند پول مالیات مردم را برای آنها خرج کنند و ابدا اجازه ندارند نگاهی به پول و سرمایه سرمایه داران بزرگ مالک کشورهای غربی بیندازند.
حرف از دموکراسی و…حرفهای عامیانه مردمان بی دانش سیاسی و یا احمقان است.
اما دزدی های کوچک کاملا ممنوع است.
حسن بایگان
۴ آوریل ۲۰۲۰

اگر خدا ابتدا مرد را آفرید، پس داستان آلت مردانگی و غریضه جنسی و آب منی را چگونه در نظر گرفته بود؟ آیا وقتی میخواست زن را بیافریند میدانست مرد چنین چیزهایی دارد و زن هم باید آن چیزهای دیگر را داشته باشد؟ ایا زن را از دنده مرد افرید و بعد متوجه شد که برای تولید مثل و‌ ارضا غریضه جنسی باید فلان چیزها هم باشد و… و بعد متوجه شد زنی که از دنده مرد آفریده شده؛ اوست که باید فرزند بیاورد؟! ایا از ابتدا عقلش نمی رسید که باید یک جفت زن و‌مرد درست بکند و اینکار را همزمان انجام بدهد. ظاهرا عقلش نرسیده بود و پس از افریدن مرد، شروع به فکر کردن کرد و زن را آفرید و البته حتما بعضی نکات دیگر هم بعدها به عقل ناقص اش (که در حد عقل انسان‌ها بود) رسید. شما شرم نمیکنید که چنین حرف های غیر معقولی را از ذهن خود میسازید و همچنین خدایی آنچنان قدرتمند میسازید و‌افکار خودتان را بعنوان افکار خدا جا میزنید؟! و یا آنقدر احمق هستید که این مزخرفات را باور می‌کنید؟! پس تا زمانیکه به دینی و خدایی یا افریننده ای اعتقاد دارید ابدا حق ندارید به اخوندها و کشیش ها و ربی ها و مونک ها و… چیزی بگویید چون شما احمق ها و یا شما نادانان بهر حال دنباله رو آنها هستید. تنها فلسفه و عقیده درست و دقیق را من ارائه داده ام. انرا بخوانید و از آن پیروی کنید. حسن بایگان مارس ۲۰۲۰ اسفند ۱۳۹۸ اپسالا – سوئد

 

 

هم اکنون در حال مطالعه کتاب “اشرف افغان بر تختگاه اصفهان” نوشته ویلهلم فلور بر مبنای اسناد هلندی (شرکت هلندی که در آن سال‌ها در ایران بود. البته انگلیسی ها و فرانسویها هم بودند) نوشته شده است و از آشفتگی ها، بی برنامه‌ گی ها و… صحبت دارد که حاصلش کشتارهای بی برنامه بواسطه کینه توزی ها و… بود و در زمانی که غرب در حال پیشرفت بود این دسته جنگ‌های داخلی ضعیف شدن و عقب ماندنی را بهمراه داشت. 
تاریخ نشان داده که دوران‌های آرامش و امنیت باعث رشد و توسعه می‌گردید. 
مثال مشخص امنیتی است که پس از قدرت گرفتن مغولها در سراسر امپراطوری خود ایجاد کردند. در اثر این امنیت، تجارت و علم رونق یافت و کالاها بدون ترس در سراسر این امپراطوری در گردش بود و دانشمندان حمایت می‌شدند. 
توجه: مغولها در ابتدا در خصوص دین هیچ تعصب و علاقه خاصی نداشتند. بعدها دین وارد حکومت مغولها شد و…
حتی پس از اسلام نیز بواسطه امنیت و قدرت قوی مرکزی اینچنین شد و بهمین دلیل است که بیشترین کتب پس از اسلام نوشته شد و پیش از آن کتاب چندانی در دست نیست.
در غرب نیز اینچنین است مخصوصا در امریکا یک قدرت قوی مرکزی متشکل از سرمایه داران بزرگ حکومت می‌کند. حکومت در امریکا الیگارشی ( و بسیار نزدیک به دیکتاتوری) است و نه دموکراسی.
حکومت قوی و قدرتمند در شرایطی که منطقه درگیر جنگ است الزامی است. مخالفت با قوانین غیر واقعی باید صورت بگیرد اما قیصریه را برای یک دستمال نباید به آتش کشید که این آتش دامن همه را خواهد گرفت و پشیمانی سودی ندارد. 
باید مطمئن بود که اگر حکومتی قدرتمند در کشورها نباشد همانند یوگسلاوی که دمکراتیک ترین کشور اروپای شرقی بود به چندین کشور تقسیم می‌شوند.
سودان کشوری که بزرگان سیاسیش دوستان من هستند و با تمام ارتباطی که با سوسیال دمکرات‌های سوید داشتند و سودانیان شمالی و‌جنوبی با هم دوست بودند، یکباره دیدند که دو کشور شده اند و انگشت بدهان ماندند که از کجا ضربه را خورده اند.
و دهها نمونه کشورهای مختلف وجود دارد که یا هنوز در گیر جنگهای داخلی هستند (لیبی) و در آستانه تجزیه و یا تجزیه شده اند و هنوز بافقر و بی برنامه‌ی درگیرند.
فریب شعارهای دروغین دموکراسی، حقوق بشر و… را تنها ساده لوحان و بی سوادان سیاسی میخورند.
حسن بایگان
۹ مارس ۲۰۲۰
اپسالا – سوئد

 

 

USAIran